Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Har du en idé?

Inlägg 1 av 6

2009-01-23, kl 15:43

username

Anonyn
För
För
Tillfället

Inlägg: 5

Har du en idé?

Till att börja med... Jag kan inte ändra mitt namn, så jag får heta "Anonyn För Tillfället", vilket jag är väl medveten om att det är felstavat.

Nu till vad jag har att säga;

Går du omkring med någon idé du vill förverkliga, men känner dig inte riktigt redo att ta den ekonomiska risken?

Jag är duktig på att utveckla webbshopar och kan gärna tänka mig att inleda något slags partnerskap med någon trevlig och intressant entreprenör.

Jag har inte tänkt gå in med några ekonomiska resurser, utan min del i bolaget kan vara att jag bygger upp, designar och underhåller butiken, så kan vi sedan göra upp om t.ex. en mindre procent på vinsten eller något annat system. På så vis kan vi starta en verksamhet tillsammans och dela med oss av våra olika erfarenheter och kunskaper.

Jag har inte tänkt detta som något heltidsprojekt, i alla fall inte för min del, utan mer som en "deltidshobby".

Hör gärna av er med era idéer! Det kan bli kul.

Hör av dig per mail till; [email protected]

Ha det bra.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2009-01-23, kl 16:57

NordicPenImports

NordicPenImports

Inlägg: 24

Hej, du har inte funderat på att skaffa ett nytt konto då med rättstavat namn?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2009-01-23, kl 17:44

username

Anonyn
För
För
Tillfället

Inlägg: 5



Niklas dahl:


Hej, du har inte funderat på att skaffa ett nytt konto då med rättstavat namn?





Nja. Känns föga nödvändigt. Allt jag söker är en mailkontakt. Du verkar också lida lite av samma sak, i och med att ditt efternamn bör stavas med stort D, men jag förstår vad du menar trots det. :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2009-01-24, kl 00:51

username

Medlem
#57200

Inlägg: 2

Hej!

Du kan slänga iväg ett mail till mig om du är seriös och kanske vill ha en partner med stora mål.

Email: [email protected]

// Jimmy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2009-02-08, kl 16:02

username

Viktoria
Ljung

Inlägg: 3

Hej,
Var bor du och vad har du jobbat med tidigare? Har du kunskap att om DotNetNuke?
Jag är mer intresserad av att göra hemsida mer än en webbshop.
Hälsningar
/Viktoria

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2009-02-13, kl 13:31

username

Ileana
Maria
Maria
Mitis

Inlägg: 7

Hej,
jag har funderat på att starta en hemsida som med tiden skulle kunna ge ekonomiska vinster. Jag har idén men jag saknar just någon som kan hjälpa mig med det praktiska. Jag skulle verkligen se fram emot att samarbeta med någon.
Hör gärna av dig till [email protected]
Hälsningar
Maria

Inläggets betyg
Svara Svara med citat