Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Samarbete för ett framgångsrikt företag

Inlägg 1 av 9

2011-03-16, kl 12:36

jespercoorell

jespercoorell

Samarbete för ett framgångsrikt företag

Hej!

Mitt namn är Jesper Corell.
Jag är en person som hela tiden vill utvecklas och har ett väldigt driv.
Jag söker ALLTID nya kontakter och tror på samarbete för ett framgångsrikt företag.
Även om du inte är intresserad av ett samarbete just nu så kommer vi förmodligen ha nytta av varandra i framtiden.
Jag har massor av affärsideer och har även bra kontakter.
hör mer en gärna av er till mig

Med vänliga hälsningar
Jesper Corell

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2011-03-17, kl 19:36

FWeiland

FWeiland

Jag tycker du ska berätta lite mer om vad dina idéer handlar om så intresset ökar för de som är intresserade. Alla gillar ju inte allt :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2011-03-17, kl 19:45

jespercoorell

jespercoorell

Ja, det har du helt rätt i:)
Kul att du svara iallafall. Man tror ju det är begravning på den här sidan.
Jag har många ideer inom annonsering.
Jag har några som jag tror skulle kunna utvecklas hela tiden om man bara genomför de på rätt sätt.
Jag lever för det här. Skulle mina nuvarande ideer inte fungera kommer jag på annat. Jag slutar inte fören jag har lyckats.
Jag jobbar tills det fungerar och jag ger aldrig upp.
Jag såg även din profil och blev intresserad. Du verkar ha intresse för att utvecklas som person och egen företagare.

Med vänliga hälsningar
Jesper Corell

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 9

2011-03-17, kl 19:57

FWeiland

FWeiland

Hehe joo, pulsen är rätt låg här tycker jag :/
Okej, vad för typ av annonsering? Är själv Vice VD för ett företag i USA där vi kommer hantera annonseringar (Vi är i lanseringsstadiet)
Absolut, har man viljan att lyckas så finns det inga hinder! Sen om man tror på något och VILL att det ska lyckas så brukar det oftast lyckas med men då gäller det att man kämpar och kan glömma ett 8 timmars pass :)

Trevligt att du gilla min profil! Helt rätt, jag vill utvecklas så mycket som möjligt och jobbar i stort sett varje dag för att uppnå det också. Har även egna idéer som jag kommer ta tag i när jag bli framfångsrik. Målet är att bli ekonomiskt oberoende! Då kan man finansiera sina egna affärsidéer utan att behöva jaga investerare, vilket är så tröttsamt!

Fredrik Weiland

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2011-03-17, kl 20:05

jespercoorell

jespercoorell

Ja vad roligt, en del är webbbaserade medan andra inte är det.
Jag tycker du låter väldigt intressant, och det känns som du har det där drivet som jag inte hittar i det här landet känns det som, haha. Jag skulle mer en gärna vilja diskutera vidare med dig, om detta låter intressant för dig?
Jag tror på samarbete. Vart man än står i sin utveckling i denna branch så tror jag att man kan läras och inspireras av andra, vilket gynnar oss alla i slutändan.
Jag har kontaker som inte har några större problem med att hitta investera.

Med vänliga hälsningar
Jesper Corell

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2011-03-17, kl 20:13

FWeiland

FWeiland

Precis, vet inte hur intresserad och insatt av den amerikanska marknaden du är men vet du vad craigslist.org är?
Jo men det är ju alltid trevligt att möta personer som har samma mål och styrka för att lyckas som en själv :) Skickar ett PM med min msn så kan du ju lägga till om du har lust att snacka mer :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 7 av 9

2011-04-10, kl 00:56

Kemal

Kemal

Hejsan killar!Jag är en svensk affärsman som divit eget, arbetat i bank och för tillfället inom den finannsiella sektorn. Tycker att båda ni två ser intressanta ut och hade gärna velat att vi tre kommit i kontakt och satt oss ner för att diskutera ett eventuellt samarbete. Älskar  personer med en drivkraft och det ser jag att både har. hör av er till min mail så bokar vi en tid för ett möte för att diskutera ett samarbete osv. [email protected]/Kemal

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2011-04-10, kl 01:00

FWeiland

FWeiland

Hallå Kemal, Vad är det för typ av sammarbete? Kollade upp dig och såg du är bosatt i Helsingborg. Är där just nu för lite jobb osv.

/ Fredrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2011-04-10, kl 08:16

Framtidsfabriken

Framtidsfabriken

VI är alltid intresserade av samarbeten....

Vi är mycket kunnig inom Webb & E-handel

Hör av dig....

Lars
www.framtidsfabriken.se
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat