Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Jobba med Pro U

Inlägg 1 av 6

2012-03-20, kl 22:46

Mannen313

Mannen313

Jobba med Pro U

Jobba med Pro U
någon som vet vad detta är för något kan man verkligen lyckas med det?
http://90dagartillfrihet.com

Vagen till pengar

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2012-04-27, kl 18:03

paulsson

paulsson

Moderator

Nej, kasta inte bort dina pengar i sjön. Lägg ner din tid och fokus på ett riktigt bolag.

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2012-04-27, kl 20:02

Mannen313

Mannen313

Tack för ditt svar, ja du har helt rätt. Jag hoppade över det för ett tag sedan.
Jag ringde till killen som var ansvarig och bad han att visa mig några referenser på folk som jobbat för honom och tyvärr kunde han inte visa några.

Men jag började själv köpa såna kurser online, mycket mycket intressanta men lär sig en hel del om internet marknadsföring och hur man skapar försäljningssidor.

MVH

Vagen till pengar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 6

2012-06-07, kl 10:31

martinstr

martinstr

Citat:

Ursprungligen postat av: paulsson

Nej, kasta inte bort dina pengar i sjön. Lägg ner din tid och fokus på ett riktigt bolag.

Inte för att låta otrevlig men hur ser ett oriktigt bolag ut i bolagsform?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2012-06-07, kl 11:15

martinstr

martinstr

Citat:

Ursprungligen postat av: Mannen313

Men jag började själv köpa såna kurser online, mycket mycket intressanta men lär sig en hel del om internet marknadsföring och hur man skapar försäljningssidor.

MVH

Vi önskar dig all framgång Mohammed och jag hoppas vi har hjälpt dig på traven om hur du skulle kunna bygga upp ditt egna varumärke när vi hade mejl konversation.
För du tackade oss ju i mejlen eller hur?

Mvh MS

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2012-06-07, kl 19:32

Mannen313

Mannen313

Citat:

Ursprungligen postat av: martinstr

Citat:

Ursprungligen postat av: Mannen313

MVH

Vi önskar dig all framgång Mohammed och jag hoppas vi har hjälpt dig på traven om hur du skulle kunna bygga upp ditt egna varumärke när vi hade mejl konversation.
För du tackade oss ju i mejlen eller hur?

Mvh MS

Absolut, det stämmer helt rätt men saken är när jag krävde referenser på folk som jobbat för din partner så kunde han tyvärr inte visa en enda svensk. Men som sagt ni har varit hjälpsamma det är väl inget snacka om det.

MVH

Vagen till pengar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat