Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner till affärside

Inlägg 1 av 2

2013-01-14, kl 13:29

Eldars

Eldars

Inlägg: 8

Partner till affärside

Hej!

Jag har kommit ganska långt i min affärside, men känner att jag varken orkar eller vill göra det själv.
Mest med tanke på att jag saknar kunskaper inom data (hemsidor,webshop) men även import.

Vill gärna gå vidare med detta och är väldigt nära till att ta det till nästa nivå men känner ett visst motstånd i kroppen när jag börjar tänka på att det är mycket man ska veta både inom ovanstående men även hur sköta företag, skatt, moms, bokföring etc.

Om någon har dessa kunskaper och tror på idèn jag har så kan vi göra det tillsammans.

Jag kan bidra med väldigt mycket idèr, marknads och försäljningskanaler.

Det skulle även krävas en viss investering som jag kallt räknar med att vi delar på, för att få hem varorna som man ska sälja.

Varorna är nischade mot en väldigt stark målgrupp, och det är en produkt som hade spridit sig som en löpeld.

För att säkerhetsställa detta så kommer jag förmodligen köpa en mindre volym och se att det verkligen funkar.

Hittills har jag köpt ett domännamn på produktens "namn" som var ledigt, och även gjort en facebook företagssida som jag börjat sakta men säkert dela.

Jag har även precis i dag skickat in papper för att registrera ett företag, pga av moms, fskatt osv då jag är väldigt nära att beställa hem en första order men vill ha lite is i magen i alla fall 1-3 veckor till.

Den jag söker ska vara en jävligt enkel person, precis som jag, social, ärlig, positiv inställning och brinna för tanken eller idèn.
Är du förälder är det bara positivt.

Hör av dig på [email protected] och berätta lite mer om dig själv så ska vi se om vi kan träffas eller höras på något sätt så jag kan berätta vad det handlar om.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2013-01-28, kl 15:46

Zulan

Zulan

Inlägg: 3

Hej, jag har mailat dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat