Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Jag har en idé har du samma?

Inlägg 1 av 1

2014-04-12, kl 02:10

Chrille1991

Chrille1991

Inlägg: 1

Jag har en idé har du samma?

Hej!
Jag är en 23-årig kille som har planer på starta ett företag i Västeråstrakten(helst).
Jag har en affärsidé, idén är simpel lika simpelt som det ska vara att tjäna pengar.
Jag vill inte gå in på så mycket detaljer här utan när vi få mer kontakt kan jag berätta mer. Det som går att berätta nu är att det ska vara butiksförsäljning av kläder, skor, kosmetika och heminredning/husgeråd.

Jag har en tre-årig gymnasieutbildning Samhäll-Entreprenör, så jag har grunderna för att driva ett företag.
Personen jag söker bör väl ha något likvärdigt, fast jag värdesätter mer en erfarenhet framför en utbildning. Jag jobbar som säljare till vardags så själva butikssäljandet kan jag, det är väl mer administrativa som är det svårare. Jag har också fått väldigt mycket kontakter via mitt jobb, bra om du också har kontakter via grossister och annat värdefullt för butiksdrivande.

Jag vill inte skynda fram något så har du bråttom till något får du nog skynda dig vidare. Kvalité tar tid!

Maila gärna mig där du berättar lite om dig själv och vad du har för ideer och planer. Jag tar det här till 100% seriöst och det hoppas jag också du gör!

[email protected]

Svara Svara med citat