Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Sökes: Textilfabrik i Portugal

Inlägg 1 av 8

2010-09-30, kl 22:59

username

pontus
rydgren

Inlägg: 1

Sökes: Textilfabrik i Portugal

Hejsan!

Pontus heter jag och söker en kontakt eller någon vänlig själ som kan peka mig mot en textilfabrik i Portugal.

Historian är denna att jag och min goda vän har startat upp ett nytt klädesmärke - vi har tagit fram designer som vi vill skicka vidare för produktion.
Det är då viktigt att textilfabriken ska kunna sy efter våra önskemål och hålla högkvalite.

Ni får gärna kontakta mig på [email protected]

Må väl!

(Det kan vara aktuellt med fabriker utan för EU, maila mig gärna med den infon ni har.)

Mvh

Mvh Pontus

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2011-08-11, kl 23:13

kalle_banan

kalle_banan

Inlägg: 1

Hej,

Fick du fram ngt? Jag är också på jakt efter en fabrik i Portugal el övriga Europa.

Maila gärna mig på [email protected]

mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2011-10-02, kl 14:05

jallehall

jallehall

Inlägg: 10

Hej!

Jag är också intresserad att hitta klädfabrik i Portugal. Har du fått napp så tar jag gärna emot tips.

Mejla mig till blafarg[]hotmail.com

Tack på förhand.

Hälsn, J

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2012-01-27, kl 08:28

Lexel

Lexel

Inlägg: 2

Hej!
Jag är också ute efter fabriker för kläder och bäddtextilier i Europa. Maila gärna [email protected]

Mvh
Helena

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2012-04-26, kl 22:48

Barndrom

Barndrom

Inlägg: 6

Hej!
jag är också ute efter fabrik för mina barnprodukter. Maila gärna [email protected]
MVH
Jeanette

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2014-01-06, kl 22:10

JOLdesign

JOLdesign

Inlägg: 1

Hej,

Jag är också ute efter en fabrik, gärna i Portugal eller annat land i EU, som kan tillverka vantar, mössor och andra accessoarer efter egen design. Alla tips mottas oerhört tacksamt!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2014-06-19, kl 19:40

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

Jag hoppar väl på !

Jag är också intresserad, har sökt mycket utanför EU också men det är lite läskigt då de slänger sig över en som hökar och så finns stoooora risker att man blir lurad på de här 30% man betalar i förskott eller så får man något helt annat än det man beställt.
Vill ni ge det ett försök kan ni alltid leta efter leverantörer bland alla tusentals som finns på alibaba.com

Så ja gärna något inom EU, kan bli något dyrare men kvaliten och kraven bör väl också vara bättre i sånt fall. Gärna tillverkare av läder/skinn produkter också

Maila mig på [email protected]

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2014-06-20, kl 19:25

shahin

shahin

Inlägg: 19

Hej på er,
Vi har nära kontakt med Tillverkare i Bangladesh. Vi kan hjälpa dig. Skicka mig ett mail så kan jag berätta mer.
Min mail adress är [email protected]

Mvh
Shahin Akter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat