Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Vet ni några bra online bokföringsprogram?

Inlägg 1 av 3

2015-01-26, kl 13:24

JSS

JSS

Inlägg: 1

Vet ni några bra online bokföringsprogram?

Gratis bokföringsprogram?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2015-02-14, kl 10:56

andrease87

andrease87

Inlägg: 1

Jag har provat visma avendo e-ekonomi, väldigt nöjd under den korta tiden som jag använde det. Sedan vet jag en god vän som kör Fortnox och jag har ögnat lite på e-conomic, eller något namn åt det hållet.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2015-02-16, kl 12:39

Emmyeconomic

Emmyeconomic

Inlägg: 1

Hej!
Jag heter Emmy och jobbar på bokföringsprogrammet e-conomic. I programmet kan du göra både balans- och resultatrapporter samt bokslut och årsredovisning. Vi erbjuder en 30 dagars provperiod som är helt gratis, och vill du fortsätta använda programmet efter det går det att teckna avtal från 99 kr/mån. Från det datumet du har tecknat ett avtal har du dessutom 60 dagars öppet köp.

Om det är så att du redan har använt ett annat ekonomiprogram innan och har sparat data där går det lätt att överföra dem till e-conomic. Supporten är gratis och kan kontaktas på telefon, e-post eller chatt och så finns också vår hjälpsida e-copedia där en massa tips och tricks finns!

Länkar här till sidan där du kan signa upp för gratisversionen, hoppas du testar och blir nöjd! https://www.e-conomic.se/bokforingsprogram/prov

Ha en bra dag!
/Emmy, e-conomic

Inläggets betyg
Svara Svara med citat