Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Design/bild/banner till min webshop

Inlägg 1 av 4

2015-02-01, kl 18:54

GurraGH

GurraGH

Inlägg: 18

Design/bild/banner till min webshop

Hejsan
Kan du designa en snygg banner till min front page till min webshop. Det är egentligen bara en bild eller banner som kan göras i Photoshop eller liknande program. Jag har ideer och visst material som kan användas.

Hör av dig!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2015-02-02, kl 07:25

PVNordic

PVNordic

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av: GurraGH

Hejsan
Kan du designa en snygg banner till min front page till min webshop. Det är egentligen bara en bild eller banner som kan göras i Photoshop eller liknande program. Jag har ideer och visst material som kan användas.

Hör av dig!



Hej!
Vi gör det gärna åt dig. Om du är intresserad får du gärna skicka över det material du har och slå en signal på 031 7537575 eller ge mig ditt tel. så ringer jag upp för en vidare diskussion.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2015-02-05, kl 06:20

FiratGunes

FiratGunes

Inlägg: 71

Hej Gurra,

Detta är något vi kan göra åt dig. Det finns ingen i hela norden som kan konkurrera med våra priser, jämnfört med kvalitén på våra arbeten. Vi arbetar för samma kostnad tills kunden är nöjd. Vi är ett internationellt nätverk med webbproffs. Vi alla arbetar från olika delar i världen och jag personligen från sverige. Vi arbetar med alla möjliga uppdrag och utför alla möjliga arbeten ihop. Vi besitter de flesta kunskaperna inom webb/IT och har flera designers som kan utföra jobbet åt dig, även framtida jobb.

Hör gärna av dig

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2015-02-10, kl 20:44

GurraGH

GurraGH

Inlägg: 18

Vad är det för prisbild?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat