Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Nätbaserad kommunikation/webbyrå.

Inlägg 1 av 2

2015-03-27, kl 10:51

James74

James74

Inlägg: 3

Nätbaserad kommunikation/webbyrå.

Efter att fått lite kött på benen i form av en utbildning i entreprenörskap så provar jag igen och söker efter personer som är intresserade av att starta upp den nätbaserade kommunikation/webbyrå för och av frilansare.

Kort om hur den nätbaserade kommunikation/webbyrån fungerar:

Man blir medlem i den nätbaserade kommunikation/webbyrån.

Uppdragsgivare har två möjligheter antingen handplocka de personer han/hon vill ska göra uppdraget eller så går medlemmarna själva in i projektet.

Man arbetar tillsammans med uppdrag som kommer in men på olika platser, ex: hemma eller på annan valfri plats.

Det tas ut en liten symbolisk avgift för varje medlem som håller på med något projekt. I övrigt är det gratis att vara med.

Det kostar inget för kunder att lägga upp sina uppdrag eller offertförfrågan.

Personer som jag söker är fotografer, skribenter ex: tekniska, SEO samt all typ av skribenter, copywriters, AD, översättare, tecknare/illustratörer, projektledare, kommunikatörer, IT-utvecklare, grafisk formgivare.

Om ni är intresserade av att vara med så maila mig på [email protected] för projektplanen.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2015-04-01, kl 09:21

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

Jätte bra idé men inte unik. Se till att du hittar din "nisch", som får dig att sticka ut ur mängden. Billigare priser är inte den bästa metoden längre.

Lycka till! =)

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat