Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Fungerar detta fourm fortfarande?

Inlägg 1 av 6

2016-04-04, kl 20:47

petrasara

petrasara

Inlägg: 5

Fungerar detta fourm fortfarande?

Hej

Jag undrar om detta forum fungerar fortfarande ?
Vissa inlägg e flera år gamla och vissa medlemmar har inte vart aktiva på flera år?
Hoppas ingen tar illa upp men undrar om det finns ngt *nyare* forum* att bolla ideer och skaffa kontakter?

Petra

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2016-04-04, kl 22:33

ijet

ijet

Inlägg: 38

Det är lite låg aktivitet ibland, men det är många man får kontakt med via privatmeddelanden. Många, även jag skriver ofta i pm istället för att svara på en tråd.

Jimmie Eriksson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2016-04-04, kl 23:52

petrasara

petrasara

Inlägg: 5

Okey Jimmie
ja det verkar vara hel kass med andra ord, vi får se om vi kan få lite fart på det hela

Skulle vara kul och läsa om det någon som lyckats skaffa en partner via denna siten

Petra

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2016-04-05, kl 10:39

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

Hej Petra,

Som Jimmie säger, aktiviteten är lite låg men de som är aktiva försöker hjälpa så gott de kan. Har varit i kontakt med ett flertal personer här, alla med sina egna projekt men har nog inte hittat någon jag kan dela projekt med än, inte för att de är dåliga men för att vi har väl inte haft samma mål riktigt. Hoppas du hittar någon du kan samrbeta med.
Annars kan du alltid lägga ut "annonser" på kompanjoner.se
Inte heller en "jätte" bra sida men den ihop med den här tillsammans kompletterar det hela lite bättre.
Sen har du även företagande.se, har inte hunnit titta igenom sidan så mycket än men de har också ett forum och fungerar även som nyhets/informationskälla i form av artiklar som veckans affärer, som jag för övrigt också skulle rekommendera att man har som rutin att besöka då de lägger ut artiklar som är inspirerande och även kan ge en bra idéer för projekt.

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2016-04-05, kl 12:00

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Jeg ved ikke hvorfor starta eget ikke gør noget for få denne portal til at fungerer betydeligt bedre.

I Danmark har vi Amino.dk, som er den samme type portal som starta eget og Amino.dk har mere end 300 gange større aktivitet fast vi i Danmark næsten har halvt så mange indbyggere som Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2016-04-05, kl 16:04

petrasara

petrasara

Inlägg: 5

Hej

tack för era svar.

Stoffe03, tack så hemskt mycket för dina f♫8rslag samt din positiva attityd, gillar den starkt. Det är personer som dig detta forum behöver. Tack tack :)

Petra

Inläggets betyg
Svara Svara med citat