Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Mässor, Konferenser & Affärsresor

inköpsresa / Import från vilka städer?

Inlägg 1 av 2

2016-08-16, kl 19:53

johananeflo

johananeflo

Inlägg: 1

inköpsresa / Import från vilka städer?

Hej!
Jag håller på bygga min egen verksamhet i sport/träningskläder och tillbehör. Jag har en lång erfarenhet inom sport och tänkte... Efter erfarenhet av kläder och utrustning. Varför inte skapa ett eget märke av det jag gillar och säljer till kommande nya som gamla atleter osv... Men nog om det!
Jag har mitt märke, jag har min logga, jag har min nisch, jag har ett upplägg, en plan och drivet! Men!! Jag är just nu ute för att leta bra produkter för att köpa till bolaget.
Jag har vart i kontakt med några fabriker som håller på i nuläget att ta fram lite prover men är en bit bort och man har svårt att ta sig till fabriken vid ev besök för att ta fram nya produkter! Så! Några av Mona kompisar/medhjälpare/kontakter... And so on säger Polen, Lettland och däromkring. Och ja! De låter som ett klockat val då dom också har relativt billiga grejor, inte långt bort. Men vilka städer i dessa länder framstår lite mer som företagar/fabriks-samhälle/by så man vet vart! Man ska börja leta direkt. Känns ju dumt att hamna i ett samhälle som inte har någon produktion alls.
Vet ni/du vart i dessa länder man hittar dom såkallade fabrikssamhällerna? Främst då textil???

Med vänlig hälsning, // Johan Ä

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2016-08-20, kl 13:33

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Kan bara ge tips om www.klader.midlandtac.co.uk för att få lite tips hur du skall tänka om nytt märke.

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat