Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Söker tshirt leverantör

Inlägg 1 av 2

2016-08-04, kl 01:38

Sarkayan

Sarkayan

Inlägg: 6

Söker tshirt leverantör

Ja som rubriken lyder så söker jag efter en t shirt leverantör, helst en som trycker bilder på t shirtsen och där jag kan få möjlighet att designa min egen bild.
Jag är också nyfiken på hur mycket det kostar att designa en bild och hur mycket en t shirt med tryck skulle kosta ifall jag beställer över 20st.
Endast seriösa tack!
Skriv gärna på min email eller här i forumet
Email: [email protected]
Mvh edgar sarkayan

Sarkayan company

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2016-09-29, kl 21:59

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

En fabrik behöver normalt en order på minst 500 stycken om man skall kunna tillverka T-tröjor för en fabrik är en fabrik där en produktionslinje syr 600 plagg per dag och där det är en inte så liten procedur att dra igång. Plus att fabriken för tyger kräver minst 100 kg tyg vilket blir c:a 500 plagg. För 20 stycken behöver du en skräddare eller sömmerska, inte en fabrik. En fabrik kan trycka på plagget.

Ett alternativ är att gå till ett reklamtryckföretag som har lager av färdiga T-tröjor och trycka på dem - men då blir det inte ditt varumärke och är tröjan mycket billig är den också av dålig kvalitet.

Vi har drivit en egen fabrik i Asien under 5 års tid så vi kan detta.

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat