Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

driva webb butik hemifrån.

Inlägg 1 av 4

2016-11-14, kl 15:44

Mixi87

Mixi87

Inlägg: 2

driva webb butik hemifrån.

är det någon som har tips och råd på när man startar upp en webb butik? =)
Tänkte starta upp en men frågan är om det kostar och importera saker och varifrån är det då bäst?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2016-11-15, kl 16:13

ijet

ijet

Inlägg: 38

Sök som en galning på nätet. Jag kör så kallad "dropship" då grossisten skickar direkt till mina slutkunder, sämre marginaler men helt klart värt det för att kunna starta snabbt och billigt.

Hur tänker du göra med butiken, Köpa/hyra en eller "göra" en egen. Kolla på t.e.x opencart,prestashop woocommerce osv. Sök efter guider om hur du installerar den och hur du sköter den. Jag tycker det var ganska lätt att komma in i det hela. Det finns massor av forum som man kan ta hjälp av när man har frågor.

Vilken/vilka produkter tänker du sälja? Jag kanske vet av någon grossist om du har tur ^^.

Jimmie Eriksson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2016-11-28, kl 09:48

Mixi87

Mixi87

Inlägg: 2

För tillfället har jag hittat en hemsida där man enkelt kan lägga upp och starta =)
Ja jag tänkte något liknande så för att starta så du får gärna skicka PM och så kan vi diskutera vidare där :D All hjälp uppskattas ^^

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2016-12-30, kl 14:36

Lasom

Lasom

Inlägg: 1

Fråga andra som driver en webbutik =)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat