Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Köpa specialtillverkade kläder?

Inlägg 1 av 2

2016-12-05, kl 14:05

Sam96

Sam96

Inlägg: 1

Köpa specialtillverkade kläder?

Hejsan! Hoppas jag valt rätt tråd för denna fråga. Jag är ny i detta forum.

Jag och min kollega driver ett klädbolag där vi säljer idrottsanpassade kläder, liksom Under Armour, Adidas, GymShark eller Lonsdale.

I nuläget är det endast T-Shirts vi säljer, men vi planerar såklart att utbreda sortimentet och börja sälja tights, tjocktröjor, långärmat osv, mer variation.

Min fråga är vart jag kan hitta en ''specialtillverkare'' eller skräddare som kan tillverka exempelvis en T-Shirt eller tjocktröja under våra önskemål. Exempelvis att vi antecknar hur breda/lånfa axlarna/ärmarna ska vara, vilket material den ska vara gjord av och hur tight den ska sitta. Är det någon som känner till en tjänst eller ett företag som kan uppfylla detta?

Tanken är att när vi kommit fram till vår slutliga produkt så vi skickar iväg exemplet till en fabrik i utlandet som kan massproducera dessa.

Mvh

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2016-12-14, kl 13:35

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Hej
Vi gör sådan tillverkning. I Indien. Men förutsatt att mängderna inte är för små för då skall du ha en skräddare/sömerska. Maila all info på [email protected]

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat