Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Supertaggad för Företags världen

Inlägg 1 av 2

2019-02-09, kl 14:13

Jpettersson

Jpettersson

Inlägg: 1

Supertaggad för Företags världen

Hej jag har så mycket olika planer och idéer. Men behöver någon alternativet några att till en början bolla lite idéer med och förhoppnigs till slut nå fram till något som man kan förverkliga. Jag har ingen brådska och de vill jag inte min partner/partners har eller känner heller.

Jag har egen erfarenhet av skogsbruk/averkning mm. Svets,industri,verkstads vana.
Data teknik/gaming. Jag är en person som har svårt att va kvar på en och samma arbetsplats längre tid. Jag är alldeles för nyfiken och måste lära mig nya saker.

Några idéer jag skulle vilja spåna vidare på är.

återvinning av nya modeller av elfordon.

Även sugen på att försöka snappa upp något nytt inom datavärlden är intressant.

Import expert

Har även funderat på om man på något sätt kan få ihop en grupp människor och hjälpa företagare med att strukturera upp eller hjälpa med idéer bygga kundnätverk osv.

Även hjälpa t.ex skogsägare att sammankoppla skördare skotare röjjare mm.


De finns mycke i min hjärna jag behöver hjälp med att förverkliga.

Jag själv har inget att investera men söker inte investerare i första skedet.
Jag kan nämna att fördelar jag söker hos partner är god erfarenhet av ekonomi och bokföring samt tidigare erfarenhet av eget företagande mång språklig är oxå stort plus.

// Hoppas på seriösa svar och visat intresse ni kan nå mig på mobil 0727350315 eller Maila på [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2019-03-25, kl 13:15

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Om du är bra på att sälja ... så hör av dig.
[email protected]

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat