Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Inlägg 1 av 12

2005-06-13, kl 22:19

username

Christine
Danielsson

Inlägg: 47

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej. jag är en kille på 28 år som sitter i tankarna att skaffa ett jobb hemifrån men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till vägar. jag har arbetat på verkstadsgolvet sen jag var 16 år och är nu arbetslös. söker inget jobb som spottar in flera hundra tusen i månaden utan så man klarar hyran och kan få lite käk på bordet... men vill heller inte sitta 5 timmar på internet eller via telefon för att sälja 1 burk bantningsmedel.. men utöver det är jag öppen för all hjälp jag kan få... är ganska duktig på data och kan tänka mej allt från import till återförsäljning.. men har heller inget sparkonto som är överöst med pengar som man kan satsa.. så om nån har en bra ide eller på något sätt kan hjälpa mej<br />

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 12

2005-06-13, kl 22:22

username

Christine
Danielsson

Inlägg: 47

Hej
Jag har kanske något som kan intressera dig.Hör av dig till mig.
Christine [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 12

2005-06-20, kl 12:41

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 10

Jag har en idé till dig. Passar nog dig utmärkt. Inget startkapital behövs!MVH//Tommy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 12

2005-06-20, kl 17:42

MadeleineJ

MadeleineJ

Inlägg: 4

Jag tror jag vet något som skulle passa dig./Madeleine

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 12

2005-06-23, kl 12:02

username

Ingela
ingela.repo

Inlägg: 173

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej. jag är en kille på 28 år som sitter i tankarna att skaffa ett jobb hemifrån men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till vägar. jag har arbetat på verkstadsgolvet sen jag var 16 år och är nu arbetslös. söker inget jobb som spottar in flera hundra tusen i månaden utan så man klarar hyran och kan få lite käk på bordet... men vill heller inte sitta 5 timmar på internet eller via telefon för att sälja 1 burk bantningsmedel.. men utöver det är jag öppen för all hjälp jag kan få... är ganska duktig på data och kan tänka mej allt från import till återförsäljning.. men har heller inget sparkonto som är överöst med pengar som man kan satsa.. så om nån har en bra ide eller på något sätt kan hjälpa mej<br />

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 12

2005-06-23, kl 12:03

username

Ingela
ingela.repo

Inlägg: 173

Hej,
Jag kan erbjuda dig ett jobb med Network Marketing. Inga dyra jätteinvesteringar och du kan tjäna obegränsat med pengar. PÅ 2-4 år kan du bli ekonomiskt oberoende.
Kolla in: www.arbetahemifran.se/repo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 12

2005-07-25, kl 22:16

tobbejohansson

tobbejohansson

Inlägg: 18

Känner igen mig i det som jonaslus skriver. Behöver jobb jag me, så kontakta mig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 12

2005-08-15, kl 15:24

username

Malin
Nilsson
Nilsson
West

Inlägg: 4

Känner också igen mig. Förutom det att jag precis har tagit studenten och inte har en endaste liten kontakt någonstans, iaf ingen som är villig att ge mig ett arbete. Jag håller på att bli galen! Jag vill så gärna ha ett arbete!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 12

2005-09-20, kl 02:08

username

Percy
Rosengren

Inlägg: 85



Inlägg 10 av 12

2005-09-21, kl 11:48

username

Lina
Ingemarsson

Inlägg: 6

Hej!
Är det ingen som skulle kunna tänka sig att starta upp ett "dogwalking" företag i Enskede, Stockholm?
Då behöver man ingen lokal (men körkort) och det lönar sig garanterat mer än ett hunddagis (ingen lokalhyra)!
Sen kan man ju ha tilläggstjänter som kloklippning, bad mm för en extra summa tex.
Finns redan ett liknande företag på Södermalm i Stockholm men i Enskede finns det inget och här har massor av människor hund plus att det är ett stort område att täcka!
Typ Sockenplan/svedmyra/Stureby.
Mvh En blivande kund!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2