Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Aktieporteföljan värde av 10 millioner kr !

Inlägg 1 av 1

2018-02-21, kl 18:22

AP1

AP1

Inlägg: 3

Aktieporteföljan värde av 10 millioner kr !

Jag skulle vilja få hjälpa dig att förstå mitt koncept Aktieportföljen där fokus är på ekonomiska kunskaper.

Jag själv är entreprenör och AP som vi kallas i folkmun, är inget annat än banbrytande och unikt här i Danmark, och kanske varför vi ser en tillströmning av omkring 1000 nya medlemmar varje månad.

Vi nämnar det “financial valuechain based ecosystem”

Aktieportfölj kärna består av vårt mycket stora community på Facebook.

Vårt motto är:
Gratis kunskapsutbyte garanterar alla framgång!

Det är där + 43.000 privatpersoner, företagare, journalister och andra ekonomiskt intresse. Vi träffas för diskussioner om aktier, företag, marknader, politik och, kort sagt, allt som är relevant för en fördjupad förståelse av viktiga aspekter av den finansiella marknaden.

Vi delar nyhetsartiklar, nyheter, observationer, frågor och synpunkter med varandra.
Gemensamt för oss alla som medlemmar i aktieportföljen Facebook-grupp är att vi tror på det öppna, saklig dialog och uppskattar öppna kunskaper i ett mångsidigt miljö.

Som medlem kan du:
Förvärva eller fördjupa sin kunskap.

Delar och få tips, tricks & tips - i en öppen och kritisk miljö.

Håll dig uppdaterad om nyheter, trender och viktiga ekonomiska händelser på lokal, regional eller individnivå, och informeras om hur investerare relaterar till ditt företag!

En plattform för en direkt dialog med CEO's ock COO's från bolag .Vi har erhållt Q & A's med Columbus, Rovsing, A1M Pharma, Nuevolution, Saniona + många flera.

Framtiden för IR från bolag blir i nischgrupper som AP, där mätningar har visat en kontantsum på + 15 miljarder kr tills att användas för investering i noterade bolag.

Har ovanstående information väckt ditt intresse är du mera än välkommen i gott sällskap och intressanta debatter.

Kanske ni är interesserat i att veta om danska investerare ?

Sök Aktieportføljen via Facebook eller klicka här.

https://www.facebook.com/groups/aktieportefoljen/

Svara Svara med citat