Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Företag som hjälper ungdomar ut i arbete

Inlägg 1 av 3

2018-06-12, kl 13:45

Atley

Atley

Företag som hjälper ungdomar ut i arbete

Hallå där, jag satt och slösurfade runt häromdagen efter en städfirma när jag snubblade på Ungdomsstäd som utför hemstädning i Kalmar. Nu är det en bit ifrån där jag bor(Dalby) men jag tyckte att företagsidén var intressant. Att fokusera på att anställa unga och hjälpa de komma in i arbetslivet på ett bra sätt låter som en kanon idé men eftersom att jag bor en bra bit ifrån Kalmar så letar jag istället efter ett liknande företag i Dalby-området.

Jag får inte upp något resultat när jag söker men tänkte kolla om ni på startaeget har tips på företag i Skåne som är liknande?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2018-06-14, kl 15:23

stoffe03

stoffe03

Hej,

Tack för intressant tråd. Första gången jag hör om ett sådant koncept och absolut värt att titta närmare på då det är en jätte kul ide.

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
info@vanorden.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2018-07-25, kl 00:01

kasper2

kasper2

Hej, om du behöver bli av med papperskorgen, gamla möbler eller något annat besvärligt, rekommenderar jag dig att kontakta flytthjälp stokholm https://www.flyttfirmaistockholm.nu/ som behandlar lasttransporter och även på planet kan du skicka det till dig vart du än behöver. Företaget erbjuder också bra städtjänster i huset.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat