Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Häst attiraljer

Inlägg 1 av 5

2005-04-12, kl 17:06

username

Baffe
Nanto

Inlägg: 9

Häst attiraljer

Ok, jag är en kille som bara verkligen vill hitta något att köpa/sälja. Har varit egen ett tag i en allt mer långtråkig verksamhet. Har en kompis som är helt insöad i ridning och vet en del om det. Dock ej svaret på min fråga..

De som säljer tillbehör till hästar/ryttare är ganska måna om att inte släppa in onödiga konkurenter. Således svårt att få kontakt med grossister. Hel knasigt med svenska iaf.

Vet någon någonting om spanska, tyska, holländska eller andra länder med denna typ a grossister. Asien funkar med :)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-04-14, kl 21:58

username

Susanna
Makstin

Inlägg: 41

Indien lär vara rätt ställe för prisvärda träns har jag hört.
Hör med Per Öberg på www.dragonstarpro.se (eller om det är com)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-04-14, kl 23:48

username

Baffe
Nanto

Inlägg: 9

okej. tack för tipset.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-11-30, kl 20:55

username

Annika
Roth

Inlägg: 3

Hyr har det gått? Står i samma situation. Malia mig gärna [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2016-04-14, kl 11:09

caolichao

caolichao

Inlägg: 38

Citat:

Ursprungligen postat av: Baffe

Ok, jag är en kille som bara verkligen vill hitta något att köpa/sälja. Har varit egen ett tag i en allt mer långtråkig verksamhet. Har en kompis som är helt insöad i ridning och vet en del om det. Dock ej svaret på min fråga..

De som säljer tillbehör till hästar/ryttare är ganska måna om att inte släppa in onödiga konkurenter. Således svårt att få kontakt med grossister. Hel knasigt med svenska iaf.

Vet någon någonting om spanska, tyska, holländska eller andra länder med denna typ a grossister. Asien funkar med :)


Hi, Dear friend we
We are a manufacturer in China for horse ruges, saddle pads, horse boots, bridles, we are in the position to supply at competitive price and high quality
Best regards
Jake
e-mail:[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat