Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hitta lokal / kontor

Inlägg 1 av 2

2020-03-18, kl 12:16

multiplikatorn

multiplikatorn

Inlägg: 3

Hitta lokal / kontor

Hej,

Har letat på objekt visiom, blocket och hos diverse mäklare efter större lagerlokaler med kontor i samma byggnad men upplever att man aldrig får något svar när man skickar intresseanmälningar. Och när man kontaktar en del mäklare så är de ofta korta i svar och kräver en massa uppgifter innan de vill lämna någon information om objekten.

Tänkte om någon där ute har erfarenheter att dela med sig av om hur man kommer i kontakt med hyresvärdar som erbjuder den typen av lokaler? ska man skippa alla mellanhänder och kontakta hyresvärdarna direkt? Hur ökar jag mina chanser att få svar på mina intresseanmälningar? Ska man skicka med affärsidé och finansiell rapport? Ökar det chanserna eller är det bara slöseri av tid?

Mvh Jan

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2020-05-06, kl 12:33

bennybenassi

bennybenassi

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av: multiplikatorn

Hej,

Har letat på objekt visiom, blocket och hos diverse mäklare efter större lagerlokaler med kontor i samma byggnad men upplever att man aldrig får något svar när man skickar intresseanmälningar. Och när man kontaktar en del mäklare så är de ofta korta i svar och kräver en massa uppgifter innan de vill lämna någon information om objekten.

Tänkte om någon där ute har erfarenheter att dela med sig av om hur man kommer i kontakt med hyresvärdar som erbjuder den typen av lokaler? ska man skippa alla mellanhänder och kontakta hyresvärdarna direkt? Hur ökar jag mina chanser att få svar på mina intresseanmälningar? Ska man skicka med affärsidé och finansiell rapport? Ökar det chanserna eller är det bara slöseri av tid?

Mvh Jan



Hade väl samma upplevelser själv minns jag när jag sökte efter ett nytt kontor. Snubblade då in på https://www.newst.se/ där dom har en hel del lokaler men även möjligheten till att lämna in sökuppdrag så man istället blir kontaktad av hyresvärdar när man matchas mot lokaler dom har. Minns att det var rätt smutt att slippa leta igenom tusentals annonser, lämna intresseanmälan och sedan inte få någon återkoppling. Så mitt tips är att kika med dom

Inläggets betyg
Svara Svara med citat