Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Hjälp att få igång bokföringen i eget företag

Inlägg 1 av 2

2020-04-03, kl 15:54

Ami

Ami

Inlägg: 1

Hjälp att få igång bokföringen i eget företag

Hej!
Jag behöver hjälp att få igång min bokföring, jag har utgifter från innan jag startade företaget. Jag har köpt tjänster utomlands, innanför och utanför EU men vet inte riktigt hur jag ska bokföra detta, jag har och kommer dessutom sälja tjänster i både Sverige, EU och utanför EU. Har mer utgifter än inkomster för just nu men hoppas att det kommer ändras senare under året.

Jag vill lära mig förstå hur detta ska göras, men vill oxå leja ut det mesta löpande så jag kan fokusera på det jag är bra på.

Jag har Visma eEkonomi och skulle vilja fortsätta att ha dem för min bokföring, samt hjälp att koppla ihop.dem.med iZettle som jag oxå skaffat men inte börja använda än.

Jag är dessutom ute en digital nomad som för tillfället.och minst ett par månader framåt kommer vara i Australien och USA, och inte på i Sverige.

Är det någon här som skulle kunna hjälpa till?

Tack på förhand!
Ami

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2020-08-05, kl 16:47

Idajon

Idajon

Inlägg: 5

Hej Ami,

Jag vill tipsa om https://www.ageras.se/ de kan hjälpa dig att komma i kontakt med en redovisningskonsult som jobbar i visma. Du får tre offerter och kan jämföra själv. Det är helt gratis.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat