Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 3

1 2 3
Forum Export & Import

kläder från turkiet!

Inlägg 1 av 22

2005-07-31, kl 15:17

nikkelundgren

nikkelundgren

Inlägg: 30

kläder från turkiet!

Jag undrar hur man går tillväga och vad jag behöver tänka på om jag ska köpa kläder från turkiet? moms och tullavgifter samt att turkiet inte är med i eu?
tacksam för svar //Niklas L

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 22

2005-08-02, kl 14:41

username

Alla
Melissa
Melissa
Hedb

Inlägg: 30

Hej!
Jag också kommer att börja importera kläder från Turkiet. Jag vet att det 0% tullafgivt vid import från Turkeit (kanske pga att Turkiet ska ingå i EU snart). Inte säkert om moms med Tullverket vet säkert. Vilka kläder vill du importera och var ska du sälja de?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 22

2005-08-07, kl 19:22

username

Evelina
Larson

Inlägg: 3

hej, jag funderar också på detta, men vet ej hur man ska börja. är det någon som kan hjälpa mig lite på traven att få tag på grossister eller liknande i Turkiet eller thailand eller liknande.
/evelina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 22

2005-08-09, kl 08:59

nikkelundgren

nikkelundgren

Inlägg: 30

ok. det är ju kanon. jag har hittat en leverantör av egen designade skjortor och andra märkeskläder. spräklig design på framsida, baksida och även på armarna. hur snygga som helst!är du intresserad så hör av dej till mig.
mvh
Niklas
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 22

2005-08-10, kl 01:26

username

Ömer
Yesil

Inlägg: 23

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag undrar hur man går tillväga och vad jag behöver tänka på om jag ska köpa kläder från turkiet? moms och tullavgifter samt att turkiet inte är med i eu?
tacksam för svar //Niklas L



hej om du vil jag kan hjälpa till dig import från turkiet. Om du vil... du kan importera egen desing varor eller billiga parti varor.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 22

2005-08-15, kl 19:58

username

Arta
Broqi

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag undrar hur man går tillväga och vad jag behöver tänka på om jag ska köpa kläder från turkiet? moms och tullavgifter samt att turkiet inte är med i eu?
tacksam för svar //Niklas L



Har tänkt mycket på att importera kläder från turkiet. Kan du berätta mer om priser och regler vid import och om du vet några leverantörer och deras priser. Tacksam.

hej om du vil jag kan hjälpa till dig import från turkiet. Om du vil... du kan importera egen desing varor eller billiga parti varor.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 22

2005-09-04, kl 18:08

username

Erdal
Gulsen

Inlägg: 18

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag undrar hur man går tillväga och vad jag behöver tänka på om jag ska köpa kläder från turkiet? moms och tullavgifter samt att turkiet inte är med i eu?
tacksam för svar //Niklas L



Hej

Min släkting i Turkiet har textilfirma och syr upp egna kläder. Har du nåt speciellt önskemål om hur kläderna ska se ut, typ speciell modell och färg, så fixar han det också. Om du är intresserad får du gärna höra av dig.

Mvh
Fatme

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 22

2005-09-04, kl 18:13

username

Erdal
Gulsen

Inlägg: 18

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag undrar hur man går tillväga och vad jag behöver tänka på om jag ska köpa kläder från turkiet? moms och tullavgifter samt att turkiet inte är med i eu?
tacksam för svar //Niklas L



[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 22

2005-09-04, kl 18:14

username

Erdal
Gulsen

Inlägg: 18

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag undrar hur man går tillväga och vad jag behöver tänka på om jag ska köpa kläder från turkiet? moms och tullavgifter samt att turkiet inte är med i eu?
tacksam för svar //Niklas L




Hej

Min släkting i Turkiet har textilfirma och syr upp egna kläder. Har du nåt speciellt önskemål om hur kläderna ska se ut, typ speciell modell och färg, så fixar han det också. Om du är intresserad får du gärna höra av dig.

Mvh
Fatme
turktextil ( [email protected])

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 22

2005-09-04, kl 18:16

username

Erdal
Gulsen

Inlägg: 18

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag också kommer att börja importera kläder från Turkiet. Jag vet att det 0% tullafgivt vid import från Turkeit (kanske pga att Turkiet ska ingå i EU snart). Inte säkert om moms med Tullverket vet säkert. Vilka kläder vill du importera och var ska du sälja de?



om du behöver kontakt från turkiet
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 3

1 2 3