Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Lån erbjudes

Inlägg 1 av 8

2012-04-14, kl 17:06

ingenspeciell

ingenspeciell

Inlägg: 3

Lån erbjudes

till okomplicerade affärsidéer i synnerhet.

Jag har inga specifika krav på säkerhet, utan det beror helt på lånebelopp, villkor samt affärsidé.

Skriv i korthet vad din affärsidé består av och eventuella kvalifikationer samt önskat lånebelopp. Om du vill låna mindre belopp ( fåtal hundratusen sek eller ännu mindre ), så är risken att du får sämre villkor.

Ifall det skulle vara så lyckligt att våra kompetenser skulle mötas, så är jag inte främmande för att bli anställd i ditt företag.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2012-04-15, kl 13:52

East

East

Inlägg: 2

Hej !


Jag har idag en ide inom Tm branchen som inte finns någon annan stans utan vad jag har sett så eftrefrågas denna i England idag T.ex.

Jag vet att denna skulle kunna lanseras mer globalt och även i Sverige skulle mna kunna få bra fart på detta igenom större marknadsföring etc.

Är detta en branch som kan eller har kunskaper om så hör gärna av dig till mig.

Magnus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2012-04-26, kl 18:19

Frank

Frank

Inlägg: 8

Hej.
Vi driver ett mkt lönsamt företag men saknar kapital att expandera. Lämna gärna ett meddelande till [email protected] med dina kontaktuppgifter så presenterar jag företaget närmare.
Mvh, Frank

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2012-05-06, kl 20:12

floyd155

floyd155

Inlägg: 9

Hej! jag behöver ett lån på 25000 kr, för att kunna ta hem fler varor, trodde inte att efterfrågan var så stor... hör av dig på min mejl, så skickar jag all info till dig där!! mvh! [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2012-06-18, kl 22:09

cityclean

cityclean

Inlägg: 2

Hej. Jag har en enkel idé. Jag Snickare och dess enkla, jag vill få några investerare att köpa fastigheter i dåligt skick, och allt material (vi köper från andra länder) att renovera huset eller lägenheten. Jag kan göra allt arbetet endast elektiker och VVS jag måste ta från andra företag. Allt annat jag hantera mig själv. Jag inte vill ha något från vinsten, jag vill bara få betalt för arbetet.
  Jag kan inte garantera massor av pengar, men jag kan garantiinformation du inte förlora dina pengar.
mvh veikko

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2012-06-18, kl 22:11

cityclean

cityclean

Inlägg: 2

Hej. Jag har en enkel idé. Jag Snickare och dess enkla, jag vill få några investerare att köpa fastigheter i dåligt skick, och allt material (vi köper från andra länder) att renovera huset eller lägenheten. Jag kan göra allt arbetet endast elektiker och VVS jag måste ta från andra företag. Allt annat jag hantera mig själv. Jag inte vill ha något från vinsten, jag vill bara få betalt för arbetet.
  Jag kan inte garantera massor av pengar, men jag kan garantiinformation du inte förlora dina pengar.
mvh veikko

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2012-08-01, kl 16:31

lisen123

lisen123

Inlägg: 109

Hej1

Är ute efter ett lån, där man kan samla sina skulder.
Kan man få det, så underlättas allt.
Kan betala 1000 kr i månaden på det sedan.

Mvh Peter Hagen. På återhörande!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2012-08-02, kl 12:25

lisen123

lisen123

Inlägg: 109

Hej!

Behöver ett lån för att komma igång.

Kan det ordnas?

Mvh Peter Hagen. På återhörande!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat