Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Uppfinningar & Patent

Ny mångfunktionell träningsmaskin

Inlägg 1 av 1

2013-12-08, kl 06:10

Hazrat

Hazrat

Inlägg: 39

Ny mångfunktionell träningsmaskin

Mångfunktionell träningsmaskin
Klar för test/prov och patent

Hej alla affärsman, idrottare, styrke- och konditionstränare!
Jag gissar att många av er är trötta på de träningsredskap som man ser dag efter dag på olika gym/träningslokaler. Man vill gärna se och prova nya saker eller hur? Speciellt när det gäller träning då det är borde vara rolig, en spännande utmaning istället vara en ansträngning för att få en snygg kropp och/eller en bra kondition.

Om man tänker långsiktig då en träning måste sakta-sakta ska förvandlas till en vana som promenad, tennis, bad, bowling, mysiga fredagskväller eller någonting annat som man gillar och vill göra det igen och igen.

Jag hade sådana tankar innan började jag att utveckla min träningsredskap som till slut förvandlades till en plattform med 6-funtionell träningsplats trots att själva ytan som den behöver är bara 1,2 kvm. Jag har inte bara fantiserat om detta utan också tillverkat en välfungerande prototyp. DEnna maskin har potential att ha mera funktioner, dvs., olika träningsmetoder(armarna, ben, fötterna, axlarna, mage, ryggen och hela kroppen med periodiska spänningar av olika muskler i olika grad utifrån egen behov och intresse).

Nu är det dags att sälja hela konceptet eller hitta en samarbetspartner.

Vi kan samarbeta med att starta en serietillverkning eller jag säljer hela konceptet till dig tillsammans med välfungerande prototyp.

Hör av er om ni är intresserad av detta erbjudande.

Nyfiken konsult och kreativ skapare av olika konstruktioner, t.ex., Tränings- och massagemaskiner, ljuskrona, finurliga prylar mm.

Svara Svara med citat