Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Seriös investerare partner sökes (stockholm)

Inlägg 1 av 2

2016-11-15, kl 13:49

kogoft

kogoft

Inlägg: 1

Seriös investerare partner sökes (stockholm)

Väldigt svårt att söka efter sen seriös investerare/partner över nätet men ger det ändå ett försök.

Skojare och drömmare undanbedes!

Är en 38 årig familjefar som jobbar heltid inom vården.

Har under åren haft en del (projekt) på gång men aldrig tagit steget.

Har de senaste 4-5 åren aldrig kunna släppa ett projekt jag påbörjade.

Hade en lösning på ett EXTREMT vanligt problem och under den tiden skickade jag väldigt hastigt och lustigt en förfrågan till Nordens största tillverkningsföretag som tillverkar just denna (produkt) och beskrev kort vad lösningen handlade om (utan att berätta) Hur exakt.

Högsta chefen för utveckling etc kontaktade mig och ville absolut köpa rättigheterna (OM) det var så bra som jag utmålade.

Han påpekade även att patentet var viktigt.

Tiden gick och jag lät det rinna ut i sanden.

Har under dessa år alltid trott att (Nu är det för sent) nu kommer någon annan (sno) iden osv.

Har senaste veckan sökt frenetiskt efter min lösning och till min förvåning har ingen LÖST DET ÄNNU!!

Jag vill nu helt 110% säkert löpa linan ut och fullfölja detta för jag VET att detta kommer bli en (standard) i framtida tillverkningar.

Söker någon seriös med kapital och gärna en del kunskap inom bygg/konstruktion (fördelaktigt).

Låter det intressant så skicka ett mail till [email protected] så kan vi ta det vidare därifrån.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2017-04-01, kl 14:58

morten1203

morten1203

Inlägg: 32

Hej Kontakt mig venligst på [email protected]
Mvh
Morten

Inläggets betyg
Svara Svara med citat