Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Seriösa tips önskas - jobba hemifrån på heltid

Inlägg 1 av 10

2006-01-18, kl 23:56

nadine

nadine

Inlägg: 2

Seriösa tips önskas - jobba hemifrån på heltid

Har inte råd att satsa några pengar på webgrej därför vill jag inte ha såna tips. Tack på förhand

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2006-01-19, kl 03:38

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Att börja jobba utan investering blir lite svårt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2006-02-17, kl 17:57

username

Fredrik

Inlägg: 28

Hör av dig till mig så får vi se vart det leder.
Detta är ett riktigt erbjudande, inget pyramidspel eller något dyligt, utan ett riktigt arbete.
min e-adr [email protected]
Mvh Fredrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2006-03-01, kl 09:38

iconakonsult

iconakonsult

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har inte råd att satsa några pengar på webgrej därför vill jag inte ha såna tips. Tack på förhand



Hej,

Jag har ett mycket intressant uppdrag som inte är något pyramidspel eller något annat liknande.

Hör av dig på denna mail [email protected] så kan jag presentera ett erbjudande som är roligt och spännande.

mvh
Peter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2006-03-16, kl 11:19

smyckestorget

smyckestorget

Inlägg: 28

Hej!

Här har jag något många redan gör idag. Bli en av oss du med.

Smyckeförsäljning är något som växer mer och mer.

Kan du tänka dig att vara värd/värdinna för ett trevligt och annorlunda party?
Som värd/värdinna bjuder du hem vänner, grannar, kollegor, bekanta och släktingar.

Att gå på eller ha ett hemparty hemma, är ett enkelt och roligt sätt att handla smycken på. Här handlar Du tillsammans med människor Du känner, i Ditt eget hem eller hos någon kompis. I lugn och ro kan Du "känna och prova" smyckena. Du kan matcha ihop roliga kombinationer och välja det som passar dig bäst.

Du måste vara minst 18 år för att kunna bli värd/värdinna, är du under 18 år skall målsmans namnförtydligande och underskrift med personnummer sändas till oss via vanlig post i original form innan Du kan bli värd/värdinna.

Gå in på www.smyckestorget.se och fyll i din intresseanmälan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2011-11-01, kl 14:50

Pigan

Pigan

Inlägg: 4

Har du erfarenhet att arbeta via telefon? I så fall kanske mötesbokare kan vara något för dig. Jag har flera uppdragsgivare jag funnit genom mina affärskontakter.
Allting går då att sköta via telefon hemma/eget kontor och kundsystemet ligger ju på webben. Väldigt smidigt och bra för vissa uppdragsgivare som kanske inte har en kontorsplats över men behöver en mötesbokare. Jag fakturerar och är ej anställd.

Lyssna runt bland dina vänner och kontakter så ska du se att du snart finner någon. Eller försök hänga på ett affärsnätverksmöte och presentera dig själv:)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2011-11-16, kl 14:11

Stefan Andersson

Stefan Andersson

Inlägg: 9

Känner du någon eller några bra säljare som vill sälja hemsidor till företag kanske? Fungerar mycket bra att jobba med hemifrån.
Behöver denna kontakt snarast.

/Stefan
Tfn 0708-653531

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2012-03-03, kl 18:53

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Pigan: soker du fler uppdragsgivare ? driver idag ett foretag och behover saljare. men har du flertal saljare kan vi komma overenns.
Ber om ursakt for bokstaverna men befinner mig utomlands for tillfallet.

maila mig garna: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2012-03-06, kl 12:40

pksport

pksport

Inlägg: 28

Vill du informera/sälja in produkter som skolklasser/föreningar skall sälja?
Vi samarbetar med Fruit of the loom.

Hör av dig till [email protected]

www.pksport.se

/Peter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2013-03-03, kl 09:58

rebecka

rebecka

Inlägg: 17

Hej. Är du intresserad av att marknadsföra en egen webbshop på internet som säljer speciellt framtagna produkter till barn? Företaget jobbar med produkter som hjälper barn till en bättre hälsa och tillvaro i livet.
Du får alltså en egen webbshop med färdiga sidor att marknadsföra på internet. Du får all den hjälp du behöver utav en egen mentor.
Låter det intressant? Gå in på min hemsida och gör en intresseanmälan.
Det är gratis att bli medlem. http://www.arbetahemifran.n.nu/.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat