Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker affärspartner/agent

Inlägg 1 av 1

2020-12-15, kl 11:46

dchange

dchange

Inlägg: 1

Söker affärspartner/agent

DCHANGE PARTNER


Idag driver jag ett E-handels företag som heter Dchange och är ett nytt varumärke inom träningkläder och aktiv livsstil här i Norden. I uppbyggandet av varumärket samt konceptutvecklande, söker jag nu en samarbetspartner eller agent som vill ta på sig uppdrag som kan hjälpa företaget framåt. Jag söker efter en brinnande själ som verkligen vill göra skillnad, och vill bygga något stort, med ett rejält driv för att komma dit. Så vi på så vis tillsammans kan göra Dchange till Nordens nya topvarumärke inom träning och hälsa.


För tillfället har jag nästintill gjort allt själv och känner inte att det funkar för en individ ifall jag vill komma dit jag vill. Därför söker jag nu efter rätt person så vi tillsammans kan förverkliga våra ambitioner och mål!


Jag har även två nya unika idéer som jag har börjat jobba på som kommer göra oss helt unika på nordiska markanden.


Din profil och bakgrund


Bolaget är entreprenörpräglat och det är därför viktigt att du trivs i den typen av miljöer, samt drivs av att få vara med att påverka och bygga Dchanges framtid. Jag ser helst att din bakgrund är försäljning inom sportbranschen (eller ev mode), marknadsföring eller branding awareness. Du kommer även att vara involverad i många andra frågor tillsammans med mig. Det finns massor att göra för rätt person, och en äkta chans att verkligen skapa resultat och göra skillnad på riktigt!


Det är väldigt viktigt att du är självgående, samt van vid att ta egna initiativ i din bearbetning av kunder eller uppgifter vi har kommit överens om. Det är ett sort plus om du har erfarenhet från sociala medier och kan göra oss mer synliga där. Som person skall du vara driven, målinriktad och gilla att både bygga och underhålla ditt kontaktnät mycket väl. Den här möjligheten riktar sig till dig som inte ser jobbet som en exakt uppgift rad för rad, utan till dig som vill vara med att bygga något tillsammans med en mycket driven entreprenör.


Gällande ersättning finns möjlighet att ta del av bolagets utveckling genom incitament som härleder till bolagets vinst och omsättningsutveckling. Det finns även möjlighet att köpa sig in i företaget eller få en del av företaget efter goda resultat och bra teambuildingkänsla. Formen för resurs jag söker här är fristående konsult/agent eller partner, men som är beredd att jobba nära Dchange som varumärke.


Känner du igen dig i beskrivningen och manad, så tveka inte att höra av dig så skall jag berätta mer om mig själv och mina idéer om Dchange, och så vill jag självklart veta mer om dig.

Jag är även öppen för nya idéer i framtiden.


Hemsida: www.dchange.se

[email protected]

Telefonnummer: 070 9766069


Med vänliga hälsningar Daniel Hjärten.


Dchange

Svara Svara med citat