Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker Sveriges Bästa säljare!

Inlägg 1 av 1

2019-01-23, kl 02:51

Neo

Neo

Inlägg: 4

Söker Sveriges Bästa säljare!

Hej alla entreprenörer!

Jag söker, med ljus & lyckta och mycket brådskande, Sveriges absolut vassaste B2B säljare, en Natural Born Seller, till mycket eftertraktade och lättsålda produkter främst inom hotell/bar/restaurangbranschen men även andra branscher kan vara intresserade.

Efterfrågan på dessa produkter är enorm och oftast är det kunderna som kommer att jaga dig!

Det finns astronomiska förtjänstmöjligheter! Ersättning på upp till 10.000 kr utgår vid varje avslut, d.v.s. påskrivet avtal. Det är helt rimligt och inte alls omöjligt att få till 2-3 avslut per dag! Med andra ord kan du tjäna upp till 20.000-30.000 kr/dag (teoretisk sett kan du tjäna upp till och mellan 600.000 - 900.000 i månaden om du ligger i.

Du planerar din egen säljstrategi och säljer på det sätt som du tycker är mest effektivt. Du väljer din arbetsplats och dina arbetstider. Så länge du kommer in med avslut, så har du en rejäl inkomst. Allt material och info du behöver för att komma igång får du av mig. Telefonen är ditt främsta och bästa verktyg och du ska kunna prata väl!

Många av våra kunder är stora kedjor och därför måste man kunna sin sak. Att sitta i telefon med och besöka bar/restaurangägare är en stor del av jobbet.

lämna dina kontaktuppgifter om du tror att du är den rätta för jobbet så kontaktar jag dig snarast. Jag finns i Stockholm och vill i så fall gärna träffa dig personligen.

Ser fram emot ditt svar...
Väl mött!

Svara Svara med citat