Inlägg 1 av
3
2012-02-02, kl 12:07
maxlanden
Tillverkning trä
Hej
Jag och min kompanjon har ett bra koncept där vi har tillverkat en produkt.Tyvär så är kosntnaden rejält tilltagen och tid krävs för att tillverka själva.
jag skulle behöva hjälp att hitta leverantörer eller några som tillverkar olika saker i tex trä.
Mvh Max
Svara
Svara med citat
Inlägg 2 av
3
2012-02-16, kl 21:48
Skoghem
Hej!
Jag såg att du letade efter en tillverkare till en träprodukt.
Jag arbetar sedan 14år tillbaka på Svensk Trädesign AB en träindustri/inredningssnickeri, vi tillverkar det mesta inom trä och jobbar både i stora och små serier.
Du är välkommen att höra av dig till oss, så får vi se om vi kan hjälpa dig.
mvh Daniel Rupertsson
Svensk Trädesign
tel. 033-261883
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 3 av
3
2012-02-17, kl 12:55
larsarenander
Jag vet att mycket i trä kommer från LETTLAND lönerna där är helt annorlunda men man bör vara observant och vill man tillverka något så är en bra regel att se vad produkten kostar i landet och med vetskap om pålägg få ett rimligt pris. Att ha med sig en kunnig person i språket gör automatiskt att det blir ett annat pris. Det känner jag själv till och mina affärer görs av min hustru som är auktoriserad svensk-lettisk tolk och översättare.
Lars
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat