Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 4

1 2 3 4
Forum Affärsidéer

webbaserad resebyrå

Inlägg 1 av 36

2004-10-18, kl 16:36

hartikainen

hartikainen

Inlägg: 3

webbaserad resebyrå

Hej, Jag har en idé som bland annat innebär att starta en webbresebyrå. Är det någon som har tips angående detta? vad skall man tänka på? vilka kända "fällor" finns det? Finns det någon färdig weblösning för detta eller måste man investera miljoner i en ny teknisk lösning?

Tacksam för svar
Med vänlig hälsning
Stefan

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 36

2004-10-19, kl 09:35

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 21

Jag har några bra kontakter för detta som jag skulle kunna maila över till dig. Vad har du för e-postadress?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 36

2004-10-19, kl 11:56

hartikainen

hartikainen

Inlägg: 3

Tack gärna! min adress är [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 36

2004-11-17, kl 10:54

username

Anna
Meshesha

Inlägg: 2

Hej, jag funderar också på att starta en resebyrå. Jag undrar vad som behövs för att kunna sälja flygbiljetter (avtal, teknik investeringar etc.) Är det någon som vet?

Anna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 36

2004-11-29, kl 09:43

username

Angelica
Rydgren

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har några bra kontakter för detta som jag skulle kunna maila över till dig. Vad har du för e-postadress?



Hejsan!

Jag såg att du hade bra kontakter ang. starta egen resebyrå? Är inne på dem banorna också och behöver all information jag kan få. Delar du med dig av dina kontakter?
MVH
Angelica Rydgren

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 36

2004-12-21, kl 14:32

username

Mesere
Mustafa

Inlägg: 1

Tja! Här är en till som funderar på att starta eget resebyrå alltså jag då :D, tacksam för svar om hur man går till väga och vill höra allt som finns om det innan man kommer igång...Så hör av er till mig
kram AlbaSwe

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 36

2005-01-20, kl 15:38

username

Reza
Ebrahimzadeh

Inlägg: 2

Hejsan,
Jag undra om du kan emaila över de kontakter som du har angåen starta egen resebyrå?
Mvh
Maryam

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 36

2005-01-20, kl 15:39

username

Reza
Ebrahimzadeh

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan,
Jag undra om du kan emaila över de kontakter som du har angåen starta egen resebyrå?
Mvh
Maryam

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 36

2005-02-01, kl 13:09

username

Susan
Swan

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har några bra kontakter för detta som jag skulle kunna maila över till dig. Vad har du för e-postadress?


Hej!
Jag undrar om du kan maila över de kontakter som du har angående starta eget resebyrå?
Mvh
Susanne
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 36

2005-02-06, kl 23:34

username

Jimmy
Papavasiliou

Inlägg: 1

Hej, Jag behöver information om hur man går till väga för att starta egen hemsida där man kan sälja resor via internet. Tack på förhand. MVH Jimmy email: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 4

1 2 3 4