Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

import och export i Kina

Inlägg 1 av 10

2005-04-15, kl 17:15

username

Yuehong
Nilsson

Inlägg: 3

import och export i Kina

Vi håller på att starta ett företag som sysslar med att importera och exportera mellan Kina och Sverige. Vi har Kontoret i Shanghai som kan importera varor direkt från kinesiska fabriker och hjälpa till att sälja svenska produkter i Kina, eller hitta tillverkare i Kina. Finns det någon som är intresserad av dessa tjänster?
[email protected]
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2005-04-15, kl 18:29

username

Husam
Malko

Inlägg: 6

Hej, håller ni på att starta (inte startat än) eller har ni redan startat? Jag kan behöva hjälp med att importera varor från Kina. Har ni någon svensk i Shanghai?

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2005-04-16, kl 19:09

username

Yuehong
Nilsson

Inlägg: 3

Vi håller på att starta. Kontoret i Shanghai har ingen svensk men om du kan engelska går det bra. Vilka typer av varor vill du ha? Jag kommer från Shanghai och vi ska vara där i juni.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2005-04-17, kl 21:24

username

Medlem
#27671

Inlägg: 1

Jag är intressead av att importera pärlor i från Kina. Är det något som ni skulle kunna hjälpa till med?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2005-04-18, kl 10:03

username

Yuehong
Nilsson

Inlägg: 3

Ja, vi kan hjälpa dig att få tag på bra pärlor. Du får gärna kontakta oss.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2005-04-19, kl 17:19

username

Peter
Peony

Inlägg: 31

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är intressead av att importera pärlor i från Kina. Är det något som ni skulle kunna hjälpa till med?

du kan kontakta mig, det går säker bättre. Vi har kontor i Göteborg och vi har hela kanalen från fabriker till lager i GBG. knotakta mig på: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2005-04-19, kl 21:19

username

Maguy
Boulos

Inlägg: 13

Hej har funderat på att importera present artiklar av bättre kvalite, och heminredningsartiklar, kan ni hjälpa mig med det?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2005-04-23, kl 10:40

username

Medlem
#26760

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej har funderat på att importera present artiklar av bättre kvalite, och heminredningsartiklar, kan ni hjälpa mig med det?



Hej Jag har importerat inredningsprylar från Kina varav du kan se en under "Stilrena Korkar" på köp/säljsiten. Hör av dig om det verkar intressant.
Vicktoria K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2005-06-28, kl 20:37

username

Diana
Bauman

Inlägg: 4

Hej!
Jag är en Design Manager som precis håller på att starta upp ett litet företag, där jag ska designa och tillverka smycken, både med pärlor och i silver. Jag skulle därför vilja importera pärlor, och undrar om ni har tips på bra länder samt personer att ta kontakt med. All information ni har är tacksam, och ge mig gärna lite råd på vad man ska tänka på, erfarenheter etc.

Med vänliga hälsningar/
Diana

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2005-07-13, kl 12:49

weronika

weronika

Inlägg: 1

Hej!
Jag är intresserad av att köpa importerade pärlor och annat material för egen design och tillverkning av smycken till försäljning.
Hör gärna av dig till mig.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat