Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Gör vår hemsida

Inlägg 1 av 5

2005-04-16, kl 15:38

username

Magnus
Pettersen

Inlägg: 1

Gör vår hemsida

Ambitiös småföretagare sökes för att göra hemsida till vårt företag. Att använda som referens för den nystartade eller dylikt, ganska enkelt kommer det bli.
Ska användas för att marknadsföra foto och journalistiktjänster. Några timmars arbete för den som kan.
Maila ditt bud till:

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-04-17, kl 13:37

username

Jonas

Inlägg: 1

Bara för att ge ett tips till er som efterfrågar en hemsida. Att skriva en offert utifrån den beskrivning anger innebär att ni kommer att ha svårt bedömma en lösning rättvis. Finns alldeles för lite information. Det är som att fråga en snickare: "Vad kostar det att bygga ett hus med 4 rum"

Ska sajten administreras av webbföretaget eller ska ni själva kunna göra detta? I vilken utsträckning innebär: "marknadsföra foto och journalistiktjänster" Ska besökaren kunna lägga in cv? O s v o s v.

Ett tips är att nin vänder er direkt till en webbyrå med en detaljerad beskrivning om vad ni vill ha. Då är det mycket enklare att få en offert som är komplett, dels att webbföretaget själv kan tipsa om effektiva lösningar.

Hälsningar Jonas
creo.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-04-21, kl 08:59

username

Joakim
Syversen

Inlägg: 3

Jag kan vara intresserad. Även för andra samarbeten. Kontakta mig på [email protected] om du vill veta mer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-04-24, kl 22:33

bernstrom

bernstrom

Inlägg: 4

Hej!

Jag jobbar på webbyrån Phiber Easyweb och vi har väldigt förmånliga pris för både företag och privatpersoner. Vi erbjuder obegränsat antal administratörer, sidor, e-postkonton. I paketet ingår även vårat lätthanterliga redigeringsverktyg för hemsidor.

Kika in på www.phiber.se och se om du hittar vad du söker.

Mvh

Kenneth Bernström
PHIBER EASYWEB
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-07-02, kl 03:50

username

Johan
Berg

Inlägg: 32