Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Tidning!

Inlägg 1 av 6

2005-04-30, kl 09:58

username

Eddie
Vega

Inlägg: 2

Tidning!

Hej! Jag och en vän har börjat med en tidning som vi skulle vilja ge ut, nu undrar jag om det finns någon därute som vet vart vi ska vända oss för att få billigaste trycket och bra papper!
VI är i alla fall väldigt glada för alla tips som har med att ge ut en tidning!
Tack på förhand!
Eddie.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-04-30, kl 14:23

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Kostnader är mycket mindre i Lettland. Min hustru har Lettiskt program för de som vill ha något på lettiska så det hindrar väl inte med det omvända. Du kan nå mig på [email protected]
Lars
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-05-01, kl 11:11

username

Eddie
Vega

Inlägg: 2

tack!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-05-02, kl 09:12

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Prova att kontakta en tryckkonsult. Dom brukar kunna pressa priserna ganska bra. Ett annat tips är att kolla tryckpriserna direkt på nätet, se exempelvis: www.ask4media.se

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-05-04, kl 13:22

ruffestuffen

ruffestuffen

Inlägg: 44

Mitt företag anlitar ett trycker som heter tre punkter och ligger i göteborg. Jag har anlitat de i över tio år. Slå en signal och ta in en offert. Tel 031-833425

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-07-01, kl 23:45

Gonte

Gonte

Inlägg: 16

OBS" (Lite off-topic, och du kanske redan känner till det, men ändå), ta en titt på patent och registreringsverkets sajt www.prv.se innan ni startar tidningen, i de flesta fall krävs en registrering av periodisk tidsskrift hos dem ifall ni ska ge ut mer än 4 nr per år...

Mvh. Jonatan Kindh
Lidköpings Ungdomstidning www.lut.nu

Inläggets betyg
Svara Svara med citat