Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

namnge företag

Inlägg 1 av 4

2005-04-30, kl 15:13

username

Peter
Söderström

Inlägg: 6

namnge företag

hej

vad tror ni om idéen att skapa ett klädmärke. döpa det till typ "bum", som i sv. lodis. ritkigt antimärke, typ nyproducerade "söndriga" kläder mm. fast i bra kvalitet och riktigt dyra?både kläder och andra prod. te.x väskor. smycken osv osv Sponsra några kändisar för att marknadsföra. vad tror ni om den idéen?

/Peter

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-05-02, kl 08:42

username

Axel
Strid

Inlägg: 11

låter som en bra idée.. jag ska själv förska starta mit eget klädd företag.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-05-05, kl 09:28

username

Boyan
Petrovic

Inlägg: 24

Det låter spännande! Jag hoppas att ni både lyckas med klädbranchen för det är en tuff marknad. Men kommer ni in så kan man lugnt säga...ni kommer att tjäna pengar :-)
Bor ni i Skåne-Halland och behöver en företagssäljare så hör gärna av er. Jobbar på ett av Sveriges största försäljningsföretag, men söker nya utmaningar!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-05-06, kl 12:56

mickegson

mickegson

Inlägg: 111

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej

vad tror ni om idéen att skapa ett klädmärke. döpa det till typ "bum", som i sv. lodis. ritkigt antimärke, typ nyproducerade "söndriga" kläder mm. fast i bra kvalitet och riktigt dyra?både kläder och andra prod. te.x väskor. smycken osv osv Sponsra några kändisar för att marknadsföra. vad tror ni om den idéen?

/Peter



Låter väldigt bra.
Behöver du enentuellt en hemsida så kan du kontakta mig.
Skulle gärna vilja vara med på ett litet hörn.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat