Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Hjälp sökes!! Skyltar från Hong Kong

Inlägg 1 av 4

2005-05-08, kl 23:12

username

Kristina
Starborg

Inlägg: 2

Hjälp sökes!! Skyltar från Hong Kong

Hejsan! Är det någon som vet vilket företag i Hong-Kong som säljer "Florescent Light Display Signs" (kan ej översätta till svenska). Skyltarna är av plast med olika märken utfräst från baksidan. Det kan till exempel vara bilmärken, ölmärken, amerikanska hockeylag och massor av flera kategorier. Skylten lyses upp av en liten ljusramp som sitter på toppen av skylten och den kan vara i varierande färger beroende av vad som står/finns på skylten. Dom är 15 inches by 8.5 inches (engelska igen :o) ) Om det är någon som vet något om var man kan få tag i stora kvantiteter av dom här skyltarna så svara gärna. MVH Kristina

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-05-10, kl 10:09

username

Jesper
Lindkvist

Inlägg: 10

kontakta mig på [email protected]
har den rätta kontakten med just det

mvh
jeppe

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-05-10, kl 11:30

username

Carl
Johan
Johan
Söderber

Inlägg: 10

Hej Kristina!

Jag har en del kontakter med företag i Kina som tillverkar liknande de skyltar du beskriver. Befinner mig just nu i Shanghai och kan kanske hjälpa dig att få tag på det du söker.
Det går bra att ringa mig direkt i kina eller naturligtvis också maila.
+862113817006414
[email protected]
Mvh
Carl Johan Söderberg

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-06-20, kl 13:34

username

Lennart
Frostelid

Inlägg: 8

Jag kan hjälpa dej med förpackning av dina importvaror! Du bestämmer om du vill ha plastpåsar eller kartong m ditt eller kundens firmatryck. hör av dej till
[email protected]

hälsningar Lennart

Inläggets betyg
Svara Svara med citat