Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Jag vill sälja just DIN pryl.

Inlägg 1 av 3

2005-05-09, kl 23:52

tobbejohansson

tobbejohansson

Inlägg: 18

Jag vill sälja just DIN pryl.

Japp så nu har man bestämt sig för att åka runt på olika marknader och ha ett stånd.
Men då är frågan vad jag skall sälja? Du får komma med vilka förslag som hellst så ska jag tänka över det om det är nå jag har lust att arbeta med.
Så tveka inte att skicka ett mail till mig:
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-05-20, kl 23:07

username

Stefan
Svensson

Inlägg: 11

Citat:

Ursprungligen postat av:

Japp så nu har man bestämt sig för att åka runt på olika marknader och ha ett stånd.
Men då är frågan vad jag skall sälja? Du får komma med vilka förslag som hellst så ska jag tänka över det om det är nå jag har lust att arbeta med.
Så tveka inte att skicka ett mail till mig:
[email protected]


Hej!
Jag åkte själv på marknader under några år, så jag vill ge dig rådet att tänka om.. Har du inte varit fattig, så lär du bli det och är du redan fattig, så kommer hundarna att pinka på dig inom kort.
Men om inte detta avskräcker dig, så kan jag lovar dig att vara marknadsknalle är nog det roligaste som jag har gjort.
En sak ska du veta... Det är inte alls lätt att få plats på marknaderna som är värda namnet. Det beror till stor del på vilket sortiment du har, om du ska få plats eller inte.
T shirt, godis, leksaker, solglasögon osv kan du glömma.
Lycka till!
Stefan Svensson
www.sinnenasteater.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-06-21, kl 10:28

tobbejohansson

tobbejohansson

Inlägg: 18

Vill du att jag ska sälja just din grejj? Hör av dig såfall :D

Så tveka inte att skicka ett mail till mig:
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat