Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Den produkt/fabrik du söker finns i Kina!

Inlägg 1 av 2

2005-05-10, kl 17:54

username

Carl
Johan
Johan
Söderber

Inlägg: 10

Den produkt/fabrik du söker finns i Kina!

Hej,

jag heter Carl Johan Söderberg, jag är 25 år och kom till Kina för att lära mig kinesiska. Under min studietid har jag rest på mässor och besökt fabriker. Jag har nu, kontakter med hundratals fabriker/företag med tiotusentals produkter och adresser till långt många fler.
Snart har jag pluggat klart men kommer att stanna i Shanghai. Eftersom jag får många förfrågningar, vill stanna i Kina och samtidigt behöver tjäna ett uppehälle väljer jag nu att erbjuda mina tjänster genom svenskt AB.
Det jag kan stå till tjänst med är bl.a,
* Hitta den produkt/fabrik som passar ditt företag.
* Skapa en kontakt mellan er så att ni i framtiden kan samarbeta utan min hjälp.
* Kontrollera fabriken vad gäller barnarbete och andra oegentligheter.
* Hjälpa er att komma runt de höga minimiordrar som tyvärr ofta tycks gälla.
* Kvalitetskontrollera varan innan den lämnar Kina.
* Frakt och leverans.

Nu tar jag normalt ut en startavgift om 1550kr, därefter 200kr per arbetad heltimme men jag vet att önskemålen skiljer sig stort så bäst är om du talar om dina, då kan jag ge dig en uppskattad totalkostnad.
Jag ser fram emot ditt mail men det går också bra att ringa till mig i Shanghai, seriösa köpare ringer jag naturligtvis upp.
Mvh
Carl Johan
+8613817006414
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-05-10, kl 19:07

username

Carl
Johan
Johan
Söderber

Inlägg: 10

[email protected]
ska e-postadressen naturligtvis vara...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat