Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Telefonvärdinna ?

Inlägg 1 av 5

2005-05-29, kl 01:43

username

Catherin
Jakobsson

Inlägg: 7

Telefonvärdinna ?

Hej !
Jag har länge tänkt i de banorna att starta en egen telefonlinje med en massa trevliga kvinnor i "staben"

Nu har jag ingen som helst aning om hur man går till väga och vilka regler som gäller för att driva en egen telefonsexlinje och vilken utrustning som är rätt ?

Finns det någon som har erfarenhet och som skulle kunna tänka sig ett sammarbete inom den brancnhen med mig ?

Jag är kunnig i hemsidebygge och vill tillsammans med hemsidan erbjuda sexleksaker/hjälpmedel,personlig sexrådgivare,telefonlvärdinnor och en massa annat som kan vara kul och intressant inom det erotiska.

Har du tankarna i samma banor så hör av dig så kanske vi kan bygga upp något tillsammans.

Jag nås på [email protected]

/Mimmelie

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-06-10, kl 22:06

username

Joakim
Andersson

Inlägg: 46

[email protected]

Hör av dig.

Nu finns det bättre möjligheter.

Videosamtal, snacka om häftig potensial.

Inga konkurenter ännu.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-06-21, kl 23:54

silfverhielm

silfverhielm

Inlägg: 28

Jag kan inte annat än säga you go girl.. Finns nog mer marknad där än man kan ana om du lyckas hitta en lite twix på det hela!

När det gäller hemsida, webshop mm. Får du gärna kontakta mig, vi kan diskutera det hela lite förutsättningslöst och se vilka behov du har, vad det innebär i utveckling osv..

Jag driver med kollega företaget Connecting Partners och vi jobbar nu i ett längre projekt där vi säljer och marknadsför ett s.k CM-system (Content Management System, eller publiceringsverktyg). Eegentligen inget unikt i sig borträlnat att vi tror oss funnit en form på detta som slår konkurrensen på fingrarna en del.
Det som skiljer däremot är att vi har byggt och än bygger ett större nätverk med andra företag som kommer att kunna komplettera dessa tjänster till stor del. Vi kan därmed kapa en el del på priserna genom att komprimera administrationen på det hela!

Kontakta mig om det kan vara intressant att diskutera.

Med vänliga hälsningar

Johnnie Silfverhielm
Connecting Partners

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-08-31, kl 13:57

username

Robert
Wihlborg

Inlägg: 1

Hej Alla !

Finns det någon annan Lev av sexleksaker en threecontext ? tacksam för info

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-04-03, kl 08:24

username

Joakim
Andersson

Inlägg: 46

Sök i google, grossist sexleksaker

Inläggets betyg
Svara Svara med citat