Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Inport från hong kong

Inlägg 1 av 3

2005-05-31, kl 04:33

username

Aleks
Seke

Inlägg: 2

Inport från hong kong

hej
jag ville fråga, har skickat en förfråga på alibaba om bilstereo-apparater och fått svar av en i china. jag har frågat han pris, har fått det med frakt och tull och allt som behövs enligt honom. Men jag undrar hur man kan kolla att han är seriös, han är snabb på att svara e-mail. sedan fråga jag hur man kan betal, han vill ha betalning genom western uninon (jag vet inte hur det funkar) för att hans konton är låsta (konstigt), men ska man våga chansa, finns det på något sätt man kan ta reda om företaget. sista mailet så berätta han att han är på väg till italien för att han är mitt i en skillsmässa med sin fru. (privatlivet till kunderna också) tacksamm för hjälp... jag har mailat han igen och ville ha information om organisationsnr adress, tele, adress.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-05-31, kl 09:30

Moljis

Moljis

Inlägg: 9

Hej. Sorry, jag har tryckt på fel knapp...
Vad jag viulle svara var, att det en liten producer, som måste använda Western Union för penningskick, han vet inte vad svenska tullavgiften är på bilstereo. Och en stor producer, som kanske skulle veta det, han använder inte w.u., eftersom det är dyrt att skicka med dom. Det luktar ruttet lång väg. Du kan checka företaget via ali baba.
Kontakta annars Liu på [email protected]
Hälsningar Moljis

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-06-16, kl 14:13

username

Aleks
Seke

Inlägg: 2

tackar för svaret, jag bröt kontakten med honom och ingen affär blev av.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat