Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Finansiering & Riskkapital

Kapital sökes till Internetbaserat spel/lotteri

Inlägg 11 av 12

2005-07-15, kl 19:18

username

Andy
Svensson

Inlägg: 14

Citat:

Ursprungligen postat av:

Förövrigt är det i grund och bottan en jäkligt bra ide som skulle bli riktigt stor med rätt finansiär och satsning.
Synd att det hela mer har handlat om mitt sätt att uttrycka mig och inte om själva ärendet.
Trodde att det här var ett forum där entreprenörer kunde diskutera sina ideer och få lite saklig respons men om man ser sig om lite så verkar det mer vara avundjuka lycksökare som önskade att de hade kommit på det själva.

Det finns säkert sådana som är avundsjuka, men det är inget som jag fokuserar mig på. Självklart skall man få diskutera ideer! Men frågan är hur man diskuterar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 12

2006-01-23, kl 15:06

shower

shower

Inlägg: 1

Urban!

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är ev. intresserad (samarbete)om du själv tänkt att starta upp men en egen server etc. ,eller om du har en mycket bra ide om något nytt inom lotteri/spel.



Jag söker runt på nätet efter någon att samarbeta med. Jag har tillsammans med några andra en mycket unik och lovande idé kring internetspel. Skulle vara väldigt intressant att diskutera, om du är intresserad. Kan man skicka ett personligt meddelande här på siten?

mvh / F

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 2 av 2

1 2