Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker Finansiär och ev Kompanjon till seriöst projekt i Thailand

Inlägg 1 av 4

2005-06-20, kl 21:14

SwedAsia

SwedAsia

Inlägg: 6

Söker Finansiär och ev Kompanjon till seriöst projekt i Thailand

Vi är två svenskar som har ett företag i thailand och över tjugo års erfarenhet av landets marknadssystem, regelskogen samt viktiga rättigheter för västerlänningar i businessbranchen.Eftersom vi nu har ett mycket intressant projekt som vi efter marknadsundersökningar vet skall slå väl ut men behöver en finansiär som här har möjlighet till en säker placering och god avkastning genom legitima avtal på allas vilkor.Blir du nöjd med din investering så är ett framtida samarbete med fler idee´r nästa steg.Skriv några rader om dig själv för mer information, endast seriösa svar besvaras.Erne och Harry

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-06-22, kl 00:34

dennissweden

dennissweden

Inlägg: 55

hej! det låter mycket intressant så om ni kunde kontakta mig med mer info så vi kunde få kontakt med varandra..jag har kapital och är alltid intresserad av nya projekt..hälsningar dennis..min mail adress är [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-06-25, kl 23:02

username

Christine
Danielsson

Inlägg: 47

Hej Erne och Harry!
Låter väldigt intressant då jag söker kontakter i olika delar av världen kontakta mig för mer information.
Christine
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-06-25, kl 23:03

username

Christine
Danielsson

Inlägg: 47

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vi är två svenskar som har ett företag i thailand och över tjugo års erfarenhet av landets marknadssystem, regelskogen samt viktiga rättigheter för västerlänningar i businessbranchen.<br/>Eftersom vi nu har ett mycket intressant projekt som vi efter marknadsundersökningar vet skall slå väl ut men behöver en finansiär som här har möjlighet till en säker placering och god avkastning genom legitima avtal på allas vilkor.<br/>Blir du nöjd med din investering så är ett framtida samarbete med fler idee´r nästa steg.<br/>Skriv några rader om dig själv för mer information, endast seriösa svar besvaras.<br/><br/>Erne och Harry<br/>

Inläggets betyg
Svara Svara med citat