Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Designer söker arbete

Inlägg 1 av 4

2005-06-30, kl 20:40

username

Per
Magnusson

Inlägg: 1

Designer söker arbete

Jag är en designer med känsla för logotype:er och annan digital konst... Någon som vet vilka man ska ta kontakt med för att kunna visa vad man går för? :P Går Teknik/Virtuell Design nu, Avslutat kurserna Multimedia A, Digitalt skapande med fler (Börjar sista året nu till hösten)

Behöver lite hjälp så här i början innan man skaffat sig meritlista... Har potential, behöver bara den där knuffen i starten ;D

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-07-13, kl 19:33

username

Anders
Elfving

Inlägg: 43

Ange gärna din email så man kan höra av sig till dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-07-15, kl 11:57

silfverhielm

silfverhielm

Inlägg: 28

Hej!

Självklart är vi alla duvor i början. Jag är i starten av ett större projekt som om allt faller väl ut kommer att ta sin form i flera fasta samarbeten. Ett av våra aktuella områden är grafisk form, där vi iofs redan har etablerat samarbete med en formgivare. Vad som slog mig när jag såg ditt inlägg är att en duktig etablerad formgivare är ganska dyr och därmed kanske lite mäktig i kontexten för några av våra mindre kunder. Kontakta gärna mig så kan vi se efter lite om det finns något som kan vara intressant.

Vi bråkar lite med vårt webbhotell och är idag på G att peka om till nya DNSer men studsar det så är det bara till att prova igen, kanske dagen efter. Det bör inte bli några driftstopp, men verkligheten är ju en annan ;-)

Med vänliga hälsningar

Johnnie Silfverhielm
Connecting Partners

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-07-31, kl 14:49

wasim

wasim

Inlägg: 6

Hej,

Jag har ett IT-bolag där vi sysslar med bl a webdesign. Jag behöver hjälp med att göra en logga till en kund.

Om du tycker att det låter intressant vänligen kontakta mig på, [email protected]


Mvh

/wasim

Inläggets betyg
Svara Svara med citat