Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Finansiering & Riskkapital

Vi söker intressanta projekt/bolag att investera i

Inlägg 1 av 12

2009-05-19, kl 11:55

Rickardh

Rickardh

Inlägg: 4

Vi söker intressanta projekt/bolag att investera i

Är du en duktig entreprenör i Stockholmsregionen med en bra affärsidé? Då kan vår roll som investerare av riskkapital i små företag vara något för dig. Vår idé är att skapa värden genom ett aktivt deltagande i verksamhetsutvecklingen. Att din affärsidé är bra är viktigt för oss, men ännu viktigare är att du är en duktig och driven entreprenör.

Kontakta oss på http://www.vergo.se/kontakta-oss.html

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 12

2009-05-19, kl 21:19

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Hej Rickard!Berätta gärna lie mer om era kriterier samt vilka bolag ni tidigare har investerat i.// Emil

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 12

2009-05-21, kl 13:13

Rickardh

Rickardh

Inlägg: 4



Inlägg 4 av 12

2009-05-21, kl 13:57

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Så om jag för står er rätt efter att läst texten du refererar till så investerar ni i alla branscher och idagsläget har ni inte gjort någon investering hittills. Ni väljer att blalltid gå in som en mindre delägare hjälper till med förutom kapital även aktivt utvecklings- och styrelsearbete. Uppfattade jag er rätt?Berätta gärna om ni hittar någon intressant investering via Startaeget.se, vi skräver gärna en notis om det. Lycka till!

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 12

2009-05-23, kl 11:08

Rickardh

Rickardh

Inlägg: 4

Hej,det stämmer. Vi investerar i projekt som vi känner starkt engagemang för, oavsett bransch, samt där vi bedömer att vi kan tillföra kompetens. Vi har inga investeringar i dagsläget.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 12

2009-06-09, kl 10:35

wcupswe

wcupswe

Inlägg: 15

HejJag söker efter investerare som är intresserad att investera i mitt bolag för att öppna en ny sportkedja med ett nytt varumärke från Kina.jag söker efter kapital på 2 milj kr och för det får investerare 40 % ägande i mitt bolag.Om Ni är intresserad el har frågor så kan Ni nå mig på [email protected] och 076/2753998 så kan jag skicka lite mer information om varumärket och budget.HälsningarTorbjörn Olsson W-Cup Norden HB

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 12

2009-06-09, kl 10:35

wcupswe

wcupswe

Inlägg: 15

HejJag söker efter investerare som är intresserad att investera i mitt bolag för att öppna en ny sportkedja med ett nytt varumärke från Kina.jag söker efter kapital på 2 milj kr och för det får investerare 40 % ägande i mitt bolag.Om Ni är intresserad el har frågor så kan Ni nå mig på [email protected] och 076/2753998 så kan jag skicka lite mer information om varumärket och budget.HälsningarTorbjörn Olsson W-Cup Norden HB

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 12

2009-06-09, kl 11:23

username

Jonas
Gauffin

Inlägg: 11

handelsbolag, nystartat och söker 2mkr för 40%? Lycka till.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 12

2009-06-25, kl 01:05

Morena

Morena

Inlägg: 15

Skulle gärna vilja ha en adress ditt jag kan maila till. Mvh.Alida

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 12

2009-08-20, kl 11:19

username

Mikael
Bergbom

Inlägg: 3

Hej Rickard,Jag tittade in på er hemsida och skulle vilja ha kompletterande information om er. Bland annat så undrar jag om ni inriktar er på någon speciell branch eller produktgrupp. Vilka branscher har ni kompetens och erfarenhet från? Vilket form av försäljning ahr ni kompetens inom B2C och/eller B2B? MvhMikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2