Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Jag hjälper er med designen!

Inlägg 1 av 6

2005-07-26, kl 01:32

apettersson

apettersson

Inlägg: 31

Jag hjälper er med designen!

Hej!
Jag har, på fritiden, hjälpt en hel del företag och privatpersoner med grafisk design som t.ex. broschyrer, loggor, affischer o.s.v.

Så efter en hel del beröm och mycket pushande har jag nu tänkt starta upp ett eget företag som skall syssla med just grafisk design, men innan allt det kommer att bli klart (vilket troligtvis kommer att ta ett tag) så vill jag gärna utvidga min portfolio med så mycket som möjligt. Och söker nu därför fler företag/privetpersoner som behöver hjälp med dessa saker!

Så behöver du en logga till ditt nya företag, en broschyr till helgens mässa, affisch till kommande event eller bara någon annan design-hjälp?

Tveka inte, utan maila mig på:
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-07-27, kl 01:24

apettersson

apettersson

Inlägg: 31

OBS! Givetvis har jag även utbildning inom området. Har läst kurser i Photoshop, Flash, Dreamweaver, Director och även Multimedia A & B, samt Mediakunskap A & B.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-07-31, kl 21:36

username

Conny
Bergqvist

Inlägg: 23

Hej Andreas!

Önskar dig lycka till med ditt företag. Behöver du hjälp med att trycka får du jätte gärna höra av dig till mig!
Jag sammarbetar med ett tryckeri i Malmö och ger dig gärna offerter på dina produkter till tryck. Lite kort vill jag bara informera dig om att vi jobbar både med offset och digital tryck i PC och Mac miljö. Foldrar, broshyrer, tidningar, annonser, blad, visitkort, brevpapper o dyl.
Hör gärna av dig

MVH // Conny Bergqvist
Look Sharp Graphic
e-mail. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-08-25, kl 07:19

username

Linda
Bengtsson

Inlägg: 3

du får gärna bygga en sida till mitt företag. Sysslar med PR och information. Skulle också behöva en logotype som speglar min pesonlighet och min verksamhet. Hör gärna av dig. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-08-25, kl 13:11

username

Magnus
Hörberg

Inlägg: 19

Citat:

Ursprungligen postat av:

du får gärna bygga en sida till mitt företag. Sysslar med PR och information. Skulle också behöva en logotype som speglar min pesonlighet och min verksamhet. Hör gärna av dig. [email protected]



Du är välkommen att kontakta Brandcore för en personlig logotyp. Titta på www.brandcore.nu för att se vad vi jobbat med tidigare. Välkommen!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-08-28, kl 23:28

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Snackar vi här om nystartade företag eller svarta "vidsidanom" jobb??? Hoppas att affärsetik är fortfarande på högnivå ...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat