Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Logotypen är igentligen allt!

Inlägg 1 av 8

2005-08-12, kl 14:07

username

Martin
Öberg

Inlägg: 11

Logotypen är igentligen allt!

Hej jag tycker att en logotyp är nog den vicktigaste biten vid en uppstart av ett nytt företag ! Du kan alltid titta på den och se den som något att kämpa för när man får motgångar, en symbol för vad du brinner för.Jag fick hjälp att skapa världens snyggaste Logo av Xtrovert media i Göteborg . De behandlade mig profetionellt som vilken kund som hällst fasten min budjet inte var stor. Mvh Martin N Ö

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-08-14, kl 16:45

entapir

entapir

Inlägg: 15

Kan bara hålla med!
Många gånger får man högre förtroende för produkter/företag/tjänster om profilen/logon är genomarbetad.
Xtrovert såg ut att ha riktigt grymma illustratörer!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-08-16, kl 01:46

username

Martin
Öberg

Inlägg: 11

e dyslexiker så det e knepigt e lungt på forum mm men har folk som stavar åt mig när det kommer till vicktigare saker

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2005-08-16, kl 18:29

dahlin

dahlin

Inlägg: 16

Hej!

Det vore intressant att få se din logga. Finns den t ex på någon hemsida någonstans?

Mvh
Marie-Louise

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-08-25, kl 13:08

username

Magnus
Hörberg

Inlägg: 19

Sjlkvklart är det viktigt med en bra logotyp. Brandcore designar profilprogram och logotyper till alla typer av småföretag. Så, om du behöver en proffessionell look, kontakta oss snarast. Vi kan dessutom stava...

www.brandcore.nu

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-08-27, kl 03:35

apettersson

apettersson

Inlägg: 31

"Dessutom stava"? Jo, det ser ju onekligen ut som det...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2005-08-28, kl 23:10

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Brandcore .... se till att er sida fungerar även på Mac ... vi grafiker använder Mac-datorer och er sida är onöjligt att läsa på Firefox.

www.sansa.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-09-11, kl 15:26

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 11

Brandcore, jag tycker inte att er hemsida är inspirerande, har tittat på den förut och vänt i dörren. Denär säkert professionell och så, men kan ni inte visa lite mer av vad ni har gjort och kan göra?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat