Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tips & råd sökes

Inlägg 71 av 285

2005-04-25, kl 11:28

alexejrm

alexejrm

Inlägg: 5

Hej, jag håller på att öppna kläddes affärer i södra region av Ryssland och skulle behöva att komma i kontakt med några kläddes grossister i den område eller nära. Undrar om någan kan hjälpa mig med det.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 72 av 285

2005-04-25, kl 12:56

voneu05

voneu05

Inlägg: 4

Vill investera i befintliga företag som är behöver medel för expansion.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 73 av 285

2005-04-26, kl 13:31

nforsman

nforsman

Inlägg: 21

Jag har tänkt att starta ett företag med försäljning via nätet, men jag undrar vars man kan hitta leverantörer inom DVD filmer samt spel inom x-box, pc m.fl.
Håller på att samla fakta samt se hur det går med att hitta leverantörer inom detta område.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 74 av 285

2005-04-27, kl 13:01

Marzena

Marzena

Inlägg: 9

Hej,
Söker Du byggvaror med högsta kvalité med betydligt lägre priser kontakta mig. Jag har en konsult firma som har bra kontakter med polska tillverkare. Köksinredning, snickeri produkter etc.
maila: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 75 av 285

2005-04-27, kl 14:29

username

Michael
Thomson

Inlägg: 2

Hej

Jag har en mobil idé som jag gör i skolan och undrar var jag kan hitta kostander för att producera mobiler.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 76 av 285

2005-04-29, kl 12:06

username

Theodore
Zannakis

Inlägg: 1



Vi är general agent för ett av världens största tillverkare av MP3 spelare och för ledande tillverkare av Bärbara PC.
Vi har idag kunder som: Inwarehouse, Elfa, Sovida, mikrodatorn m.fl.
Vi behöver expandera för att mötta förfrågan och söker lämplig partner.
Mycket bra vinstmarginaler och nya produkter på inkommande.
Krav: Större säljorganisation, kompetent personal, flexibilitet och referenser inom branschen.

För mer information:
[email protected] (Kontakt information skickas vid svar.)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 77 av 285

2005-05-02, kl 09:36

nforsman

nforsman

Inlägg: 21

Jag vet inte om jag har förstått det här rätt, men är det så att man enbart skattar och bet. momsen på vinsten i företaget efter årets slut? Om jag under året har tagit ut en "lön" till mig själv på 13000:-/mån. så betalar jag inte in någon arbetsgivar avgift och dyligt på detta utan det är då enbart det som är kvar i företaget efter året är slut?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 78 av 285

2005-05-03, kl 14:52

username

Nicklas
Johansson

Inlägg: 2

Jag och en god vän håller på att starta upp en klädagentur här i Sverige där vi kommer hjälpa utländska märken att komma in på den svenska marknaden. Vi kommer även att hjälpa unga svenska designers att nå ut till butiker.

Är det någon som har något tips på att komma i kontakt med diverse märken från utlandet???

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 79 av 285

2005-05-07, kl 10:08

username

Medlem
#26518

Inlägg: 1

Ska öppna en butik i Grekland, typ SOLO söker återförsäljare av den typen av kläder. Var finner jag tex ACNE`s återförsäljare?
Är även intresserad av tuffa T-shirts med tryck.
Maila mig på:
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 80 av 285

2005-05-10, kl 13:37

username

Linda
Melcherson

Inlägg: 2

Behöver du någon som är gör din research?

Jag är väldigt duktig på att leta reda på information, allmänt kallad "supersurfarn". Jag jobbar på en internationell investment bank och har en M.A. i ICT, och B.A. i Marknadsföring.

Jag söker extraknäck och du kan nå mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat