Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Att starat upp webbshop, vad bör man tänka på?

Inlägg 1 av 4

2005-08-22, kl 20:00

CarolineB

CarolineB

Inlägg: 5

Att starat upp webbshop, vad bör man tänka på?

Vi är mitt uppe i att starta upp ett handelsbolag med försäljning över internet. Allt är klart med bolagsverket och vi håller på att bygga en hemsida. Vad måste man mer tänka på? Måste det registreras nånstans? Vi kommer importera från Nya Zeeland, hur funkar det med tullavgift och moms?

Tacksam för råd, tips och ideér av alla slag.

Kanske nån vet en bra bok om ehandel?

MVH Caroline

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-09-01, kl 21:55

username

Christopher
Berg

Inlägg: 75

Hej Caroline,

Hör gärna av dig så kan jag berätta hur du kan gå vidare med din ide. Jag representerar 3W Solutions ett företag som hjälper nystartade företag att komma igång inte bara rent tekniskt utan med så mycket annat. Vi har hjälpt många företagare att bli lönsamma på sin internet satsning och en del av vårt affärsidé är att om inte kunden tjänar pengar på det vi har tagit fram så har vi misslyckats!

Inga frågor är dumma frågor vill du bara diskutera ett bra sätt för er att gå vidare så jag för gärna en dialog med dig om detta. Flera av våra kunder har uppmärksammats i bla. Aftonbladet vilket vi ser som en stor merit.

Oss når du på [email protected]

Välkommen!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-09-04, kl 21:40

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 13

Nu är jag ganska ny här på forumet men borde det inte vara förbjudet med egenreklam?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-09-05, kl 23:44

berglund

berglund

Inlägg: 8

Citat:

Ursprungligen postat av:

Nu är jag ganska ny här på forumet men borde det inte vara förbjudet med egenreklam?



Jag förstår vad du menar men är inte det hela grejjen med startaeget.se att få hjälp och ta hjälp av varandra och skapa nya kontakter. :D

Inläggets betyg
Svara Svara med citat