Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Affärs ide. Gäller hela världen.

Inlägg 1 av 6

2005-08-27, kl 16:51

username

Adam
Jakob

Inlägg: 7

Affärs ide. Gäller hela världen.

Jag tror att jag har en bra ide som kan fungera runt om världen. Jag är inte så bra på svenska för att förklara mig bra, men jag är på väg just nu att registrera min ide. Det gäller turism där alla flyg-,tåg- och buss bolag ingår. Därför behöver jag för att förverkliga min ide att hitta de som är bäst i denna branchen. Jag behöver de som kan bra datorer och juridik. De mesta som välkomna är de som bor i Borås eller nära Borås. Fördelen är om du är en student och intrresserad av de ämnena som jag nämnde här.
Ber om ursäkt för min svenska. För nuvarande studerar jag svenska och några andra ämnen på Komvux. I framtiden tänker jag studera på Högskolan i Borås och jobba där med min projekt.
Tack på förhand M.S.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-08-27, kl 21:00

username

Martin
Carlsson

Inlägg: 4

Hej!

Jag bor i Borås och tycker din idé låter intressant. Kan tänka mig att hålla i det tekniska. Kontakta mig på [email protected].

Hälsningar,
Martin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-08-28, kl 17:04

username

Adam
Jakob

Inlägg: 7

Hej Martin. Tack för dit svar. Jag skickat e-mail till dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-08-29, kl 19:42

username

Adam
Jakob

Inlägg: 7

Hej Martin. Jag skickade svaret till dig. Väntar på ditt svar nu.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-09-08, kl 16:29

username

Annika
Andersson

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag tror att jag har en bra ide som kan fungera runt om världen. Jag är inte så bra på svenska för att förklara mig bra, men jag är på väg just nu att registrera min ide. Det gäller turism där alla flyg-,tåg- och buss bolag ingår. Därför behöver jag för att förverkliga min ide att hitta de som är bäst i denna branchen. Jag behöver de som kan bra datorer och juridik. De mesta som välkomna är de som bor i Borås eller nära Borås. Fördelen är om du är en student och intrresserad av de ämnena som jag nämnde här.
Ber om ursäkt för min svenska. För nuvarande studerar jag svenska och några andra ämnen på Komvux. I framtiden tänker jag studera på Högskolan i Borås och jobba där med min projekt.
Tack på förhand M.S.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-09-08, kl 16:35

username

Annika
Andersson

Inlägg: 4

Hej!
Låter intressant! Om ni har behov för en tredje person som arbetar från Danmark, så hör av er till mig.
Email: [email protected]
MVH Annika

Inläggets betyg
Svara Svara med citat