Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tryckeri?

Inlägg 1 av 7

2005-09-04, kl 00:29

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Tryckeri?

Hej!
Tänkte bara höra om någon kan tipsa om ett billigt och bra utländskt tryckeri? Har mycket broschyrer, visitkort m.m. som skall tryckas.
Har för mig att någon här inne tidigare nämnde ett bulgariskt(?) tryckeri. Men är givetvis öppen, och tacksam, för alla förslag!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-09-04, kl 16:38

username

Conny
Bergqvist

Inlägg: 23

Hej Bergman!

Jag kan tyvärr inte tipsa dig om ngt utländskt tryckeri, däremot sammarbetar jag med bra tryckeri i Malmö.
De jobbar både med offset och digitaltryck.
Om du tycker det låter intressant så räknar jag gärna på lite jobb till dig.

Vänligen!
Conny Berqqvist
e-post: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-09-04, kl 19:42

silfverhielm

silfverhielm

Inlägg: 28

Hej!

Ja, jag har genom företaget samarbeten med Bulgariska tryckrier. Jag har dock svarat på denna tråd under "övrigt".

Med vänliga hälsningar

Johnnie Silfverhielm
Connecting Partners

Telefon: 08 - 5000 48 40
E-post: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-09-06, kl 15:08

username

Medlem
#33845

Inlägg: 3

Hej
Jag jobbar på ett webb, design, reklambyrå som heter Eastern Gateway i Karlskrona. Ner det gäller reklam tryckerier o.s.v. så samarbetar vi med Polen. Det är helt enkelt det biligaste alternativet jag kan komma på.

Låter det intressant kontakta mig på:

[email protected]

besök gärna vår hemsida

Desig, Web, Illustration m.m.
http://www.easterngateway.com/

Banners
http://www.dinbanner.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-09-25, kl 16:36

username

Zeynep
Aydin

Inlägg: 35

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Tänkte bara höra om någon kan tipsa om ett billigt och bra utländskt tryckeri? Har mycket broschyrer, visitkort m.m. som skall tryckas.
Har för mig att någon här inne tidigare nämnde ett bulgariskt(?) tryckeri. Men är givetvis öppen, och tacksam, för alla förslag!


Hej,

Jag jobbar med den turkiska och den europeiska marknaden. Jag har en export/import firma i Turkiet.

Jag importerar reklamartiklar, profilklader, smycken klader och mycket annat. Jag har manga slaktingar har som har egna fabriker har och just darför ville jag satsa pa och jobba med detta.

Mina produkter ar av hög kvalite och jag har valdigt bra priser. Om ni vill sa kan ni fa lite priser fran mig pa de produkter ni ar intresserade utav, sa far ni sjalva se hur bra vi ligger till.

Jag hoppas verkligen att vi kan sammarbetaa och jag hoppas att jag far höra ifran er snart.



Mvh,
Zeynep Aydin
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-10-27, kl 00:19

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 7

Hej! varför kontakta utländska tryckerier? det är bättre med ett svenskt med hög kvalitet och bra priser.

jag är tryckerichef och hjälper dig gärna

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-01-16, kl 13:41

username

Richard
Blomberg

Inlägg: 2

Hej Bergman

Jag arbetar med ELM Marketing. Vi fungerar som en oberoende tryckmäklare och arbetar med tryckerier i Sverige och utomlands.

Våra kunder består mest av Reklambyråer, men vi arbetar även med företag som vill komma ner i tryckkostnader.

Kika gärna in på vår hemsida för mer information
www.elmmarketing.se


Mvh
Richard Blomberg

Inläggets betyg
Svara Svara med citat