Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

hjälp med tips

Inlägg 1 av 6

2005-09-08, kl 08:18

username

Jimmy
Nordin

Inlägg: 2

hjälp med tips

Hejsan. Jag driver Företaget J.NO Fitness och har en webshop som rullar på och det kommer mer och mer kunder men jag skulle vilja nå ut till en större publik och till en liten kostnad. Någon som har típs på marknadsföring som är billig. Sedan skulle jag också vilja lägga till betalning vi kreditkort, någon som vet vart jag kan göra det??tacksam för svar. MVH Jimmy J.NO Fitness

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-09-08, kl 10:07

LED-LED.se

LED-LED.se

Inlägg: 10

Det finns nåt som heter WordPay. Kolla på Softit.se.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-09-12, kl 11:17

username

Micke

Inlägg: 16

Om du vill nå ut till en bred marknad kanske du ska fundera på bussar... Har du tänkt på hur ofta du ser en buss varje dag? Stora är dem och långsamt går det....

Reklamskyltarna på lokalbussarna är tydligen riktigt billiga jämnfört med dagspress.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-09-13, kl 17:20

username

Mikael
Flink

Inlägg: 1

Hej Jimmy. Ring den här killen han heter Marcus och jobbar på softwarerunner ab Säljer it lösningar till små och medelstora företag. Jag vet att han har ett kanon program som du använder att skicka mailutskick med det är billigt och du når massor plus att du har statistik mm. Slå en signal det går ju inget förlorat. Maila mig om telefonnrt.

MVH.. Mikael

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-11-23, kl 01:40

username

Niklas
Björnestål

Inlägg: 50

Testa adwords från google...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-11-23, kl 01:42

username

Niklas
Björnestål

Inlägg: 50

Besök www.wn.se, jag vet att det har förekommit ett flertal diskussioner i deras forum om just betallösningar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat